Pregled bibliografske jedinice broj: 927036
Analiza poslovanja poduzeća "Auto centar Ladić d.o.o."
Analiza poslovanja poduzeća "Auto centar Ladić d.o.o.", 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 927036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza poslovanja poduzeća "Auto centar Ladić
d.o.o."
(Business analysis of "Auto centar Ladić d.o.o.")
Autori
Ladić, Nevena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
22.02
Godina
2018
Stranica
54
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
poduzetništvo ; poduzetnik ; poduzeće ; organizacija ; poslovanje ; analiza okoline ; konkurentska prednost ; zadovoljstvo potrošača
(entrepreneurship ; entrepreneur ; enterprise ; organization ; business, environment analysis ; competitive advantage ; customer satisfaction)
Sažetak
Poduzetništvo je gospodarska aktivnost pojedinca ili više partnera koji ulaganjem kapitala ulaze u poslovni pothvat i pritom preuzimaju rizik, a sve u svrhu postizanja profita. Poduzetnik je osoba, najčešće vlasnik poduzeća koji preuzima rizik u vremenu, novcu i ugledu kako bi ostvario dobit. Organizacija podrazumijeva određene društvene odnose, tj. pojedince koji međusobno djeluju unutar organizacije. U ovim kriznim vremenima, uspješan razvoj pa i opstanak organizacije ovisi o visokoj razini učinkovitosti na brojnim poljima poslovanja unatoč konkurenciji. Jedan od glavnih izvora konkurentske prednosti uspješnih organizacija očituje se u zadovoljstvu potrošača. Svrha ovog diplomskog rada je analizirati poslovanje poduzeća Auto centra Ladić d.o.o. Analiza poslovanja poduzeća odnosi se na analizu temeljnih financijskih izvještaja, bilance i računa dobiti i gubitka te na analizu okoline poduzeća putem različitih alata. Odabirom jedne od tri generičke konkurentske strategije ostvaruje se konkurentska prednost poduzeća na tržištu. Analiza poslovanja također se odnosi i na analizu zadovoljstva potrošača. Provedenim istraživanjem putem anketnog upitnika mjeri se zadovoljstvo potrošača te se rezultatima ankete nastoji što više približiti željama, odnosno potrebama kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija