Pregled bibliografske jedinice broj: 927034
Utjecaj kvalitete turističke animacije na zadovoljstvo gostiju u hotelijerstvu
Utjecaj kvalitete turističke animacije na zadovoljstvo gostiju u hotelijerstvu, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
CROSBI ID: 927034 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kvalitete turističke animacije na
zadovoljstvo gostiju u hotelijerstvu
(The impact of quality of tourist animations on the
guest satisfaction in the hotel industry)
Autori
Habek, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju
Mjesto
Varaždin
Datum
22.02
Godina
2018
Stranica
89
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
turizam ; animacija ; istraživanje tržišta ; hoteli ; zadovoljstvo gostiju ; dugoročno održivi razvoj
(Tourism ; entertainment ; market research ; hotels ; guests satisfaction ; long-term sustainable development)
Sažetak
Turizam je jedna od najbrže rastućih djelatnosti s drugog kraja prošlog stoljeća. Potražnja za turističkim proizvodima imala je u navedenom razdoblju eksponencijalni rast, a istovremeno je i ponuda raznolikih turističkih proizvoda preplavila turističko tržište. Iako se turizam na početku svog razvoja u suvremenom dobu, prije svega, oslanjao na geografske i kulturne osobine neke turističke destinacije, u želji za privlačenjem što više gostiju, turistički radnici razvijaju mnogobrojne sadržaje čime značajno obogaćuju i upotpunjuju ponudu neke destinacije. Jedan od relativno novih turističkih proizvoda je i turistička animacija koja postaje sastavni dio ponude hotela prije samo tridesetak godina. Očito je da ona unapređuje poslovanje hotela i u smislu podrške u razvoju image-a, i u financijskom smislu kroz poticanje dodatne potrošnje, te dodatne zaposlenosti jer zahtijeva dodatno zapošljavanje. Prema istraživanim saznanjima, osim mjerenja njezine kvalitete, u Hrvatskoj nikad nije rađena analiza njezinog utjecaja na ukupno zadovoljstvo gostiju. Kroz već provedeno istraživanje tijekom proteklih godina, a koristeći pritom poznate statističke metode, nastojalo se utvrditi da li je njen utjecaj relevantan i značajan kako bi se potvrdila opravdanost daljnjeg ulaganja u nju. Nakon provedene analize koja je potvrdila prethodno postavljene hipoteze dokazan je značaj animacije u suvremenoj turističkoj ponudi i na osnovi navedenog moguće je zaključiti kako upravo ona nosi sa sobom onu dodatnu vrijednost koja može osigurati značajnu konkurentsku prednost za hotelijersko poduzeće koja može omogućiti dugoročni održiv razvoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija