Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 927028

Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda


Furdi, Petra
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 927028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda
(The influence of bloggers and social media on choice of fashion products)

Autori
Furdi, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
21.02

Godina
2018

Stranica
118

Mentor
Hunjet, Anica

Neposredni voditelj
Vuković, Dijana

Ključne riječi
Blog ; bloggeri ; moda ; marka ; marketing ; komunikacija ; društvene mreže ; vrste kupovine ; ponašanje potrošača
(Blogs ; Blogger ; Fashion ; Brands ; Marketing ; Communications ; Social Networks ; Shopping Types ; Consumer Behavior)

Sažetak
Razvoj i popularnost društvenih mreža i blogova nije promijenila samo način komunikacije već i ponašanje potrošača i njihov odabir modnih proizvoda. Blogovi su postali novi medij preko kojega se šire informacije, okupljaju istomišljenici i pokreće novi pogled na svijet mode. Društvene mreže, kao dio svijeta interneta, promijenile su način na koji većina populacije komunicira i njihovom pojavom došlo je do značajnih promjena u marketingu i načinu na koji tvrtke, odnosno dizajneri, žele uspostaviti kontakt sa svojim kupcima. Kroz ovaj rad nastoji se odgovoriti na pitanje da li bloggeri i društvene mreže utječu na odabir modno odjevnog proizvoda i u kojoj mjeri. Poznato je kako su danas potrošači sve zahtjevniji i svakim danom traže nove informacije koje bi im olakšale i skratile vrijeme odabira i kupovine, jer vrijeme je novac.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tekstilna tehnologija, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (mentor)

Avatar Url Petra Furdi Šafarić (autor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Furdi, Petra
Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Furdi, P. (2018) 'Utjecaj bloggera i društvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Furdi, Petra}, year = {2018}, pages = {118}, keywords = {Blog, bloggeri, moda, marka, marketing, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, vrste kupovine, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Utjecaj bloggera i dru\v{s}tvenih medija na odabir modno odjevnog proizvoda}, keyword = {Blog, bloggeri, moda, marka, marketing, komunikacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, vrste kupovine, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Furdi, Petra}, year = {2018}, pages = {118}, keywords = {Blogs, Blogger, Fashion, Brands, Marketing, Communications, Social Networks, Shopping Types, Consumer Behavior}, title = {The influence of bloggers and social media on choice of fashion products}, keyword = {Blogs, Blogger, Fashion, Brands, Marketing, Communications, Social Networks, Shopping Types, Consumer Behavior}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font