Pregled bibliografske jedinice broj: 927024
Stavovi učenika o ocjenjivanju
Stavovi učenika o ocjenjivanju // Suvremena pitanja, 21 (2016), 9-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 927024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učenika o ocjenjivanju
(Pupils' Views on Assessment)
Autori
Zovko, Anita ; Marčeta, Ana-Marija
Izvornik
Suvremena pitanja (1840-1252) 21
(2016);
9-22
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ocjenjivanje, brojčano ocjenjivanje, opisno ocjenjivanje, stavovi
(assessment, numerical grading, descriptive grading, attitudes)
Sažetak
Oko školskog ocjenjivanje vode se mnoge polemike, budući da su učenici vrlo često nezadovoljni ocjenama koje dobivaju, ali i načinom na koji pojedini nastavnici vrednuju i ocjenjiju njihova znanja i postignuća. u radu su prikazani rezultati istraživanja stavova učenika o ocjenjivanju. Rezultati su pokazali da su početne hipoteze uglavnom bile točne: učenici su svjesni brojnih nedostataka brojčanog ocjenjivanja, instrumentima kojima se provodi to ispitivanje, nastavnicima koji su loši mjerni instrumenti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija