Pregled bibliografske jedinice broj: 926816
J. J. Rousseau - pedagoške ideje
J. J. Rousseau - pedagoške ideje, 2000., diplomski rad, Učiteljska akademija, Zagreb
CROSBI ID: 926816 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
J. J. Rousseau - pedagoške ideje
(J. J. Rousseau - pedagogical ideas)
Autori
Jakovina, Andreja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljska akademija
Mjesto
Zagreb
Datum
10.07
Godina
2000
Stranica
42
Mentor
Silov, Mile
Ključne riječi
J. J. Rousseau ; francuski filozof, književnik i pedagog ; djelo "Emile ili o odgoju" ; povratak prirodi ; radikalni kritičar ; pedagoške ideje
(J. J. Rousseau ; french philosopher, writer and pedagogue ; the work "Emile or on education" ; return to nature ; radical critic ; pedagogical ideas)
Sažetak
J. J. Rousseau (1712.-1778.) je francuski filozof, književnik i pedagog. Ulazi u red deset klasika pedagogijske znanosti. Pedagoške ideje J. J. Rousseau na najbolji način prepoznajemo u njegovom djelu "Emile ili o odgoju". Autorica analizira životopis i pedagoške ideje J. J. Rousseaua. Ističe radikalnu kritiku feudalne kulture 18. stoljeća. Pozornost je data zahtjevu J. J. Rousseaua "vratimo se prirodi". Ovaj zahtjev znači protivljenje formalizmu u učenju i odgoju. J. J. Rousseau je protivnik autoritarnosti u odgoju. Naglašavao je značenje radnog, intelektualnog i moralnog odgoja. Autorica u svome diplomskom radu navodi utjecaje J. J. Rousseaua na ideologe francuske revolucije, filantropiste, Pestalozzija, Herbarta, Kanta, Hegela i niz drugih filozofa i pedagoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija