Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 926473

INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA


Tomić-Obrdalj, Ivana; Šimunović, Zrinka
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 313-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 926473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA
(INTEGRATED APPROACH IN TEACHING THEORETICAL MUSICAL DISCIPLINES)

Autori
Tomić-Obrdalj, Ivana ; Šimunović, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 313-329

ISBN
978-953-7320-45-1

Skup
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena škola, teorijske glazbene discipline
(integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines)

Sažetak
U radu se pristupilo integriranju i povezivanju sadržaja teorijskih nastavnih predmeta s ostalim predmetima u srednjoj glazbenoj školi putem tematskog poučavanja. Tijek planiranja počeo je izborom središnje teme poučavanja, uvrštavanjem integriranog sata u š kolski kurikulum, usklađivanjem prog rama s programom nastave komorne glazbe, uvodnim upitnikom provedenim među učenicima, realizacijom samog sata i evaluacijom nastavnog procesa među učenicima. Integrirani sat uspješno je izveden , što su potvrdili i rezultati upit nika provedenih među učenicima. Predloženim pristupom učenicima se željelo približiti ne samo teorijske glazbene predmete, već i glazbenu interpretaciju djela koj a izvode. Glavna zadaća glazbenog obrazovanja ne bi trebala biti samo razvoj izvrsnog ili dobrog izvođača , već i publike koja će znati što i na koji način slušati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Tomić-Obrdalj, Ivana; Šimunović, Zrinka
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 313-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Tomić-Obrdalj, I. & Šimunović, Z. (2017) INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA. U: Vidulin, S. (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga.
@article{article, author = {Tomi\'{c}-Obrdalj, Ivana and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {313-329}, keywords = {integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena \v{s}kola, teorijske glazbene discipline}, isbn = {978-953-7320-45-1}, title = {INTEGRIRANI PRISTUP POU\v{C}AVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA}, keyword = {integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena \v{s}kola, teorijske glazbene discipline}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}-Obrdalj, Ivana and \v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, editor = {Vidulin, S.}, year = {2017}, pages = {313-329}, keywords = {integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines}, isbn = {978-953-7320-45-1}, title = {INTEGRATED APPROACH IN TEACHING THEORETICAL MUSICAL DISCIPLINES}, keyword = {integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font