Pregled bibliografske jedinice broj: 926473
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH DISCIPLINA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 313-329 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 926473 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INTEGRIRANI PRISTUP POUČAVANJU TEORIJSKIH GLAZBENIH
DISCIPLINA
(INTEGRATED APPROACH IN TEACHING THEORETICAL MUSICAL
DISCIPLINES)
Autori
Tomić-Obrdalj, Ivana ; Šimunović, Zrinka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 5, Budućnost glazbene nastave: diskursi o pedagogiji u glazbenoj umjetnosti, Zbornik radova s Petog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga
/ Vidulin, Sabina - Pula : Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2017, 313-329
ISBN
978-953-7320-45-1
Skup
Peti međunarodni simpozij glazbenih pedagoga
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18.05.2017. - 20.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
integrirana nastava, interdisciplinarni pristup, srednja glazbena škola, teorijske glazbene discipline
(integrated study, interdisciplinary approach, musical high school, musical theory disciplines)
Sažetak
U radu se pristupilo integriranju i povezivanju sadržaja teorijskih nastavnih predmeta s ostalim predmetima u srednjoj glazbenoj školi putem tematskog poučavanja. Tijek planiranja počeo je izborom središnje teme poučavanja, uvrštavanjem integriranog sata u š kolski kurikulum, usklađivanjem prog rama s programom nastave komorne glazbe, uvodnim upitnikom provedenim među učenicima, realizacijom samog sata i evaluacijom nastavnog procesa među učenicima. Integrirani sat uspješno je izveden , što su potvrdili i rezultati upit nika provedenih među učenicima. Predloženim pristupom učenicima se željelo približiti ne samo teorijske glazbene predmete, već i glazbenu interpretaciju djela koj a izvode. Glavna zadaća glazbenog obrazovanja ne bi trebala biti samo razvoj izvrsnog ili dobrog izvođača , već i publike koja će znati što i na koji način slušati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)