Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 926441

Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja


Šimunović, Zrinka
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja // Napredak (Zagreb), 154 (2014), 1-2; 77-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 926441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja
(Comparative analysis of music teaching curriculum of Croatia and other selected countries)

Autori
Šimunović, Zrinka

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 154 (2014), 1-2; 77-90

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastava glazbe ; kurikulum ; ciljevi ; nastavna područja ; vrednovanje postignuća ; komparativna analiza
(music teaching, curriculum, objectives, teaching domains, achievements evaluation, comparative analysis)

Sažetak
Ovaj rad proučava i uspoređuje stanje nastave glazbe u kurikulumu Hrvatske i drugih odabranih zemalja. U uvodnom je dijelu predstavljen razvoj nastave glazbe i glazbenog obrazovanja od antičke Grčke do današnjih dana, s po- drobnijim opisom razvoja nastave glazbe u Hrvatskoj. Slijedi komparativna analiza odabranih zemalja kojom se uspoređuju određene sastavnice kuriku-luma kao što su: ciljevi predmeta, organizacija nastave glazbe te vrednovanje učeničkih postignuća. Područje koje je najzastupljenije u svim kurikulumima proučavanih zemalja je područje izvođenja glazbe . Razlike su u kurikulumi-ma najviše vidljive u organizaciji nastave i nastavnom području stvaralaštvo. Nakon usporedbe i analize zaključeno je kako je Hrvatska u zadnjih nekoliko godina postavila dobre temelje za izradu predmetnog kurikuluma, ali i kako se neka kurikulumska područja po uzoru na neke zemlje trebaju osuvremeniti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Slavonskom Brodu

Profili:

Avatar Url Zrinka Šimunović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šimunović, Zrinka
Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja // Napredak (Zagreb), 154 (2014), 1-2; 77-90 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Šimunović, Z. (2014) Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja. Napredak (Zagreb), 154 (1-2), 77-90.
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, year = {2014}, pages = {77-90}, keywords = {nastava glazbe, kurikulum, ciljevi, nastavna podru\v{c}ja, vrednovanje postignu\'{c}a, komparativna analiza}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Komparativna analiza kurikuluma nastave glazbe Hrvatske i drugih odabranih zemalja}, keyword = {nastava glazbe, kurikulum, ciljevi, nastavna podru\v{c}ja, vrednovanje postignu\'{c}a, komparativna analiza} }
@article{article, author = {\v{S}imunovi\'{c}, Zrinka}, year = {2014}, pages = {77-90}, keywords = {music teaching, curriculum, objectives, teaching domains, achievements evaluation, comparative analysis}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {154}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Comparative analysis of music teaching curriculum of Croatia and other selected countries}, keyword = {music teaching, curriculum, objectives, teaching domains, achievements evaluation, comparative analysis} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts
  • Education Research Complete with Full Text (EBSCO), ERA-Educational Research Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font