Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 926325

Space management u funkciji povećanja prodaje


Mrvica Mađarac, Sandra; Stojanović, Slobodan
Space management u funkciji povećanja prodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 179-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 926325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Space management u funkciji povećanja prodaje
(Space management in function of sales increase)

Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Stojanović, Slobodan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009, 179-187

Skup
9. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.11.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
space management, kategorija proizvoda, prodajni prostor, pozicioniranje proizvoda
(space management, product category, sales space, product positioning)

Sažetak
Space management (upravljanje prostorom) kao dio category managementa je važan segment u suvremenom trgovinskom poslovanju. On ima veliku ulogu u cilju povećanja prodaje i zadovoljavanju potreba kupaca u trgovini. Da bi se uspješno provodio, space management mora biti povezan i sa drugim poslovnim funkcijama npr. nabavom. Imajući na umu da je više od 60% kupovine tzv. impulzivna kupovina, trgovci moraju svojom poslovnom politikom i metodama potaknuti kupce na kupovinu i povećati prodanu količinu svojih proizvoda. Usmjerenost prema kupcu odražava se prilagođavanjem prodajnog mjesta potrebama kupca i osiguravanjem lakšeg pronalaženja proizvoda u trgovini. S druge strane, u cilju povećanja prodaje, trgovac mora obraćati veliku pažnju na kategorije i karakteristike proizvoda, obrtajne kategorije proizvoda, adekvatnu poziciju proizvoda unutar prodajnog prostora, definiranje izgleda polica i smještaj proizvoda na polici. Analizom i komparacijom prodanih količina na različitim pozicijama, trgovci mogu maksimizirati pozitivna rješenja za sebe i svoje kupce.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Citiraj ovu publikaciju:

Mrvica Mađarac, Sandra; Stojanović, Slobodan
Space management u funkciji povećanja prodaje // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2009. str. 179-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrvica Mađarac, S. & Stojanović, S. (2009) Space management u funkciji povećanja prodaje. U: Segetlija, Z. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2009}, pages = {179-187}, keywords = {space management, kategorija proizvoda, prodajni prostor, pozicioniranje proizvoda}, title = {Space management u funkciji pove\'{c}anja prodaje}, keyword = {space management, kategorija proizvoda, prodajni prostor, pozicioniranje proizvoda}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2009}, pages = {179-187}, keywords = {space management, product category, sales space, product positioning}, title = {Space management in function of sales increase}, keyword = {space management, product category, sales space, product positioning}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font