Pregled bibliografske jedinice broj: 926320
Kupovne navike suvremenih potrošača u gradu Vukovaru
Kupovne navike suvremenih potrošača u gradu Vukovaru // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012. str. 185-195 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 926320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kupovne navike suvremenih potrošača u gradu Vukovaru
(Buying habits of modern consumers in the city of Vukovar)
Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Stojanović, Slobodan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
/ Segetlija, Zdenko et al. - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2012, 185-195
Skup
12. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 25.10.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ponašanje potrošača, istraživanje, tržište, kupovne navike
(consumer behavior, research, market, buying habits)
Sažetak
Kakve su kupovne navike potrošača u gradu Vukovaru? Ovaj grad je uzet kao predmet istraživanja iz razloga što nema dovoljno razvijenu maloprodajnu mrežu i širok asortiman ponuđenih proizvoda. To povlači za posljedicu odlazak kupaca u kupovinu u susjedne gradove, županije i države. Za potrebe ovog rada provedeno je istraživanje o ponašanju potrošača iz ovog grada. Istraživanje je provedeno na 100 ispitanika, anketnim upitnikom sa strukturiranim pitanjima. Dobiveni rezultati trebaju ukazati na čimbenike koji utječu na odluku o kupnji te udovoljava li ponuđeni asortiman potrebama potražnje u gradu Vukovaru. Ovim istraživanjem pronaći će se dominantni motivi za određenu grupu potrošača (prema spolu, dobi, obrazovnoj strukturi...). Istraživanje bi moglo pomoći sadašnjim i potencijalnim poduzetnicima, te trgovačkim centrima prilikom kreiranja asortimana proizvoda i uopće potrebe za njima na tržištu grada Vukovara. Budući da su potrošači sve obrazovaniji i informiraniji o proizvodima, svako tržište i poduzeće da bi opstalo trebalo bi se prilagoditi zahtjevima kupaca i potražnje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru