Pregled bibliografske jedinice broj: 926294
Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske
Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske // Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2017), 2; 119-134 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 926294 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turističkih zajednica Republike Hrvatske
(Application of Contemporary Communication Technologies in Promotion of Tourist Board Offices of the Republic of Croatia)
Autori
Gregorić, Marina ; Vrkljan Muraj, Ana ; Haleuš, Jasenka
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 7
(2017), 2;
119-134
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
promocija ; suvremene komunikacijske tehnologije ; turističke zajednice ; turizam
(promotion, contemporary communication technology, tourism community, tourism)
Sažetak
U Republici Hrvatskoj djeluje dvadeset i jedna turistička zajednica županija čije su zadaće promicanje i unapređenje turizma RH i gospodarskih interesa pravnih i fizičkih osoba koje pružaju ugostiteljske i druge turističke usluge ili obavljaju drugu djelatnost neposredno povezanu s turizmom tako da upravljaju destinacijom na razini za koju su osnovane. Suvremene komunikacijske tehnologije poput Facebooka, Twittera, Instagrama, WhatsAppa, Vibera, Messengera i drugih postaju sve značajnije u promociji turističkih sadržaja kako na domaćem tako i na stranom tržištu. Predmet istraživanja ovoga rada jest istražiti u kolikoj mjeri i na koje načine turističke zajednice gradova, općina, područja i županija koriste suvremene komunikacijske tehnologije u svrhu promocije turističke destinacije. Ciljevi istraživanja su utvrditi zastupljenost i razinu primjene komunikacijskih tehnologija u različitim turističkim regijama u RH, a za čiju su promociju zadužene nadležne turističke zajednice. Metode primijenjene u ovom radu su istraživanje za stolom temeljem domaće i strane literature, stručnih i znanstvenih radova kao i povijesna metoda, metoda analize i sinteze te kvantitativna metoda. Kvantitativna metoda provedena je putem distribucije anketnog upitnika cjelokupnoj populaciji turističkih zajednica s ciljem prikupljanja primarnih podataka o načinu, obimu, kvaliteti i uspješnosti korištenja suvremenih komunikacijskih tehnologija u promociji turizma destinacije RH. Suvremeni turisti pretežito komuniciraju putem modernih tehnologija, a dužnost turističkih zajednica je prilagođavanje suvremenoj potražnji i standardima u svjetskom turizmu kako bi osigurale regionalnu, europsku i svjetsku konkurentnost destinacije. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu unapređenja komunikacijskih tehnologija u okviru sustava turističkih zajednica. Doprinos ovoga rada ogleda se u razumijevanju suvremenih oblika komunikacije te utvrđivanju njihove prisutnosti u turističkim zajednicama RH.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Rad je prezentiran na 7. Međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL, 26.10.2017. u Zagrebu.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Marina Gregorić
(autor)