Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925839

(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala


Ožegović, Nina
(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala // Sporedna uloga istine u medijima / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.).
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018. str. 269-285 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 925839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala
((No)credibility of the media representation of culture: from political manipulation to scandal strategy)

Autori
Ožegović, Nina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Sporedna uloga istine u medijima / Alić, Sead ; Milković, Marin - Zagreb : Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018, 269-285

ISBN
978-953-7809-70-6

Skup
Međunarodni znanstveni simpozij Filozofija medija

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.09.2017. - 22.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politička manipulacija, trivijalizacija sadržaja
(Media, transition, representation models, profit, political manipulation, trivialization of content)

Sažetak
Rad analizira medijsku reprezentaciju kulturnih sadržaja u Hrvatskoj u doba tranzicije s posebnim naglaskom na selektivnost i ideološku obojenost, te tržišnu uvjetovanost tih sadržaja u masovnim tiskanim medijima. Rad utvrđuje da proces preoblikovanja medijskih sadržaja prolazi kroz tri faze, te da svaka faza donosi nove modele, mehanizme i načela u prezentiranju kulture na stranicama tiska. Ti novi modeli kreću se od modela političke manipualcije kulturnim sadržajima i sotonizacije pojedinca preko startegije skandala do medijske inscenacije i teatralizacije zbilje što utječe na (ne)vjerodostojnost informacija i kreiranje javnog mnijenja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Nina Ožegović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ožegović, Nina
(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala // Sporedna uloga istine u medijima / Alić, Sead ; Milković, Marin (ur.).
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2018. str. 269-285 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ožegović, N. (2018) (Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od političke manipulacije do strategije skandala. U: Alić, S. & Milković, M. (ur.)Sporedna uloga istine u medijima.
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, pages = {269-285}, keywords = {Mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politi\v{c}ka manipulacija, trivijalizacija sadr\v{z}aja}, isbn = {978-953-7809-70-6}, title = {(Ne)vjerodostojnost medijske reprezentacije kulture: od politi\v{c}ke manipulacije do strategije skandala}, keyword = {Mediji, tranzicija, modeli reprezentacije, profit, politi\v{c}ka manipulacija, trivijalizacija sadr\v{z}aja}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {O\v{z}egovi\'{c}, Nina}, year = {2018}, pages = {269-285}, keywords = {Media, transition, representation models, profit, political manipulation, trivialization of content}, isbn = {978-953-7809-70-6}, title = {(No)credibility of the media representation of culture: from political manipulation to scandal strategy}, keyword = {Media, transition, representation models, profit, political manipulation, trivialization of content}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font