Pregled bibliografske jedinice broj: 925625
Utjecaj stila vodstva na razinu kreativnosti u medijima
Utjecaj stila vodstva na razinu kreativnosti u medijima // Kreativno liderstvo: radovi šeste međunarodne znanstveno-stručne konferencije
Opatija, Hrvatska, 2017. str. 88-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 925625 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj stila vodstva na razinu kreativnosti u medijima
(The impact of leadership style on the level of creativity in media)
Autori
Gregorić, Marina ; Vrkljan Muraj, Ana ; Haleuš, Jasenka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kreativno liderstvo: radovi šeste međunarodne znanstveno-stručne konferencije
/ - , 2017, 88-101
Skup
Šesta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu - Kreativno liderstvo
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.03.2017. - 25.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
etičnost u poslovanju ; komunikacija ; kreativnost ; mediji ; vodstvo
(business ethics ; communication ; creativity ; leaders ; media)
Sažetak
Zadaća medija je da objektivno, na vrijeme i na zanimljiv način prenose informacije različitih sadržaja svojim korisnicima. Mediji informiraju, zabavljaju, uvjeravaju, kulturološki određuju a ponekad i obmanjuju javnost. Način na koji će se određeni sadržaj prenijeti javnosti uvelike ovisi o politici kuće koja ga plasira. Vodstvo sukladno misiji, viziji i cilju organizacije donosi odluku na koji način će komunicirati s javnosti. Predmet istraživanja ovoga rada je utvrditi faktore koji utječu na stupanj kreativnosti novinara kao i odnos vodstva prema zaposlenima u kreativnoj industriji. U radu su obuhvaćena iskustva novinara urednika, njihova percepcija o vlastitoj kreativnosti i slobodi djelovanja te obliku djelovanja koje vodstvo od njih očekuje. Cilj istraživanja je utvrditi stav ispitanika o liderima odnosno njihovo mišljenje o poželjnom tipu vodstva kao i istražiti u kolikoj mjeri su novinari slobodni kreirati sadržaje koje objavljuju, koji način vodstva preferiraju i smatraju li se adekvatno nagrađeni i motivirani za posao koji obavljaju. Metode primijenjene u ovom radu su istraživanje za stolom na temelju domaće literature stručnih i znanstvenih radova kao i povijesna metoda, metoda analize i sinteze te kvantitativna i kvalitativna metoda. Kvantitativna metoda provedena je putem distribucije anketnog upitnika novinarima urednicima domaćih tv kuća, radio postaja i novinarskih direkcija. Jabuka tv, Mreža TV. Radio Ivanić Grad, Radio Kaj, Moslavina info, Zagrebancija com, Radio Banovina, Radio Kvirinus, City radio, Večernji hr, Narodni radio, HRT, RTL, Nova, Volim Ivanić, Politika plus. Kvalitativna metoda izvršena je putem intervjuiranja glavnog urednika Jabuke TV (OTV) Dragana Balića. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost kvalitetnog vođenja, praćenja, poticanja i nagrađivanja novinara kao i slijeđenja etičkih načela poslovanja u novinarstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Marina Gregorić
(autor)