Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925576

Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra


Kunić, Nataša
Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 925576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra
(The work of a phonetician and a child with Autism Spectrum Disorders)

Autori
Kunić, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
31.01

Godina
2018

Stranica
51

Mentor
Dobrić, Arnalda

Ključne riječi
pervazivni razvojni poremećaj, autizam, deskriptivna analiza, sustav obrazovanja, verbotonalna metoda
(pervasive developmental disorder, autism, descriptive analysis, education system, verbotonal method)

Sažetak
Rad opisuje način na koji fonetičar radi s djetetom s dijagnozom pervazivnog razvojnog poremećaja (PRP). PRP je jedan od poremećaja u skupini poremećaja iz autističnog spektra kojeg karakterizira slabije jezično razumijevanje, deficiti u komunikaciji i teškoće u govoru. Teorijski dio rada sastaoji se od opisa autizma i njegovih glavnih značajki, opisa sustava obrazovanja za djecu s teškoćama u Republici Hrvatskoj te opisa određenih načina rada po verbotonalnoj metodi koji su korišteni u radu. Fokus ovog rada je na deskriptivnoj analizi dviju audio snimki snimljenih u razdoblju od 5 mjeseci. Sama analiza je podijeljena u nekoliko područja u kojima se očituju djetetove poteškoće kao što su čitanje, pisanje, računanje i komunikacija. Cilj rada je opis rada djeteta i fonetičara te procjena napredovanja kroz proces rehabilitacije. Rezultati pokazuju kako su u djeteta prisutne mnoge karakteristike PRP-a naveden u raznim istraživanjima i medicinskim priručnicima. Pokazalo se da postoje poboljšanja u djetetovu verbalnom iskazu kao što je uporaba dužih i gramatički ispravnijih rečenica te bolje jezično razumijevanje. Sve navedeno upućuje na zaključak kako je rehabilitacija pomogla te kako je poželjno nastaviti uz stalnu profesionalnu podršku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Arnalda Dobrić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kunić, Nataša
Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Kunić, N. (2018) 'Fonetičar u radu s djetetom s poremećajima iz autističnog spektra', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuni\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {pervazivni razvojni poreme\'{c}aj, autizam, deskriptivna analiza, sustav obrazovanja, verbotonalna metoda}, title = {Foneti\v{c}ar u radu s djetetom s poreme\'{c}ajima iz autisti\v{c}nog spektra}, keyword = {pervazivni razvojni poreme\'{c}aj, autizam, deskriptivna analiza, sustav obrazovanja, verbotonalna metoda}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kuni\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {pervasive developmental disorder, autism, descriptive analysis, education system, verbotonal method}, title = {The work of a phonetician and a child with Autism Spectrum Disorders}, keyword = {pervasive developmental disorder, autism, descriptive analysis, education system, verbotonal method}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font