Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925547

Mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj


Marušić, Eli; Kovačić, Katija
Mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj // 2. Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti - 2nd International Marine Scientific Conference IMSC 2009, Zbornik radova / Gržetić, Zvonko ; Antonić, Radovan ; Kasum, Josip ; Vidučić, Vinko (ur.).
Split: Hrvatski hidrografski institut i Pomorski fakultet Split, 2009. str. 427-437 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 925547 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj
(Opportunities for marketing implementation in developing nautical tourism offer in the segment of super-yachting tourism in the Republic of Croatia)

Autori
Marušić, Eli ; Kovačić, Katija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2. Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti - 2nd International Marine Scientific Conference IMSC 2009, Zbornik radova / Gržetić, Zvonko ; Antonić, Radovan ; Kasum, Josip ; Vidučić, Vinko - Split : Hrvatski hidrografski institut i Pomorski fakultet Split, 2009, 427-437

Skup
2. Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti - 2nd International Marine Scientific Conference IMSC 2009

Mjesto i datum
Podstrana, Hrvatska, 09.06.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Super-jahting turizam ; Marketing ; Marketinške strategije ; Konkurentna ponuda
(Super-jahting tourism ; Marketing ; Marketing strategies ; Competitive offer)

Sažetak
Trendovi na globalnom nautičko-turističkom tržištu jasno ukazuju da relativno novi tržišni segment super-jahting turizma postaje sve atraktivnije ciljno tržište. Visoka profitabilnost i razvojne mogućnosti ovog "elitnog" segmenta nautičko-turističkog tržišta, privlači brojne investitore iz cijelog svijeta, što uzrokuje razvijanje novih vrsta usluga i nastajanje novih vrsta luka nautičkog turizma, tzv. super-luka. Najatraktivnije turističke lokacije postaju mete za izgradnju luksuznih marina usmjerenih na zadovoljavanje potreba i želja svjetske turističke "elite". Republika Hrvatska stekla je imidž poželjne nautičko-turističke destinacije na svjetskoj razini. Porast nautičko-turističke potražnje, osobito u segmentu super-jahting turizma posljednjih nekoliko godina postavlja brojne izazove sudionicima u hrvatskom nautičkom turizmu. Pojedine marine i druge nautičko-turističke organizacije započele su proces prilagođavanja postojeće te razvijanja nove ponude za super-jahte, dok se na nacionalnoj razini, preko razvijanja odgovarajuće strategije, jasno izražava namjera za uključivanjem Hrvatske na tržište super-jahting turizma. Specifičnost potreba i želja zahtjevnih potrošača, uz izraziti stupanj složenosti, heterogenosti i dinamičnosti okruženja na tržištu super-jahting turizma, zahtijeva primjenu odgovarajućih marketinških načela u svrhu razvijanja ponude, izgradnje konkurentnosti i zauzimanja povoljne tržišne pozicije. Ponuda usmjerena na prosječne turiste nautičare nije primjerena obilježjima i specifičnim zahtjevima turista na super-jahtama. Tržišno utemeljena i na marketinškim načelima osmišljena, diferencirana, i jasno pozicionirana nautičko-turistička ponuda usmjerena na segment super-jahting turizma zasigurno može utjecati na pozitivne promjene u veličini i strukturi prihoda koje RH ostvaruje od nautičkog turizma, na značajno povećanje stupnja zadovoljstva turista nautičara te na unapređenje razvojnih mogućnosti nautičkog turizma. U radu se istražuju mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Eli Marušić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marušić, Eli; Kovačić, Katija
Mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj // 2. Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti - 2nd International Marine Scientific Conference IMSC 2009, Zbornik radova / Gržetić, Zvonko ; Antonić, Radovan ; Kasum, Josip ; Vidučić, Vinko (ur.).
Split: Hrvatski hidrografski institut i Pomorski fakultet Split, 2009. str. 427-437 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Marušić, E. & Kovačić, K. (2009) Mogućnosti primjene marketinga u razvijanju nautičko-turističke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj. U: Gržetić, Z., Antonić, R., Kasum, J. & Vidučić, V. (ur.)2. Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti - 2nd International Marine Scientific Conference IMSC 2009, Zbornik radova.
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Eli and Kova\v{c}i\'{c}, Katija}, year = {2009}, pages = {427-437}, keywords = {Super-jahting turizam, Marketing, Marketin\v{s}ke strategije, Konkurentna ponuda}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene marketinga u razvijanju nauti\v{c}ko-turisti\v{c}ke ponude za segment super-jahting turizma u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Super-jahting turizam, Marketing, Marketin\v{s}ke strategije, Konkurentna ponuda}, publisher = {Hrvatski hidrografski institut i Pomorski fakultet Split}, publisherplace = {Podstrana, Hrvatska} }
@article{article, author = {Maru\v{s}i\'{c}, Eli and Kova\v{c}i\'{c}, Katija}, year = {2009}, pages = {427-437}, keywords = {Super-jahting tourism, Marketing, Marketing strategies, Competitive offer}, title = {Opportunities for marketing implementation in developing nautical tourism offer in the segment of super-yachting tourism in the Republic of Croatia}, keyword = {Super-jahting tourism, Marketing, Marketing strategies, Competitive offer}, publisher = {Hrvatski hidrografski institut i Pomorski fakultet Split}, publisherplace = {Podstrana, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font