Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925475

NAVIKE UČENJA I USPJEŠNOST UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U NASTAVI BIOLOGIJE


Gucek, Martina; Labak, Irena
NAVIKE UČENJA I USPJEŠNOST UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U NASTAVI BIOLOGIJE // Educatio Biologiae, 1 (2017), 3; 63-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 925475 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
NAVIKE UČENJA I USPJEŠNOST UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U NASTAVI BIOLOGIJE
(LEARNING HABITS AND SUCCESS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN BIOLOGY)

Autori
Gucek, Martina ; Labak, Irena

Izvornik
Educatio Biologiae (1849-6520) 1 (2017), 3; 63-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
deduktivno učenje, induktivno učenje, navike učenja, uspjeh učenika
(deductive learning, inductive learning, learning habits, student’s success)

Sažetak
Istraživanje je provedeno s ciljem ispitivanja navika učenja kod učenika srednje škole te utvrđivanja razlika u navikama učenja između učenika različitog spola i nastavnog programa. Istraživanjem se također nastojalo utvrditi postoji li povezanost navika učenja sa uspjehom učenika. Istraživanje se provelo školske godine 2016./2017. na uzorku od 73 učenika drugih razreda tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera Boškovića u Osijeku podijeljenih u četiri skupine (učenice gimnazijskog programa GŽ, učenici gimnazijskog programa GM, učenice smjera ekološki tehničar ETŽ te učenici smjera ekološki tehničar ETM). Istraživanje se sastojalo od provedbe pisane provjere znanja te utvrđivanja navika učenja kod pojedinog učenika putem ankete. Provedenim istraživanjem je utvrđeno da su učenici gimnazijskog programa postigli bolje rezultate u pisanoj provjeri znanja u odnosu na učenike ekološke tehničare. Povezanost navika svakodnevnog učenja s uspjehom ostvarenim u provjeri znanja utvrđena je kod učenika gimnazijskog programa. Povezanost navike uspoređivanja gradiva između predmeta i uspjeha utvrđena je kod učenica smjera ekološki tehničar, a povezanost navika određivanja značenja nepoznatih riječi u tekstu i uspjeha utvrđena je kod učenica gimnazijskog programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Irena Labak (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gucek, Martina; Labak, Irena
NAVIKE UČENJA I USPJEŠNOST UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U NASTAVI BIOLOGIJE // Educatio Biologiae, 1 (2017), 3; 63-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Gucek, M. & Labak, I. (2017) NAVIKE UČENJA I USPJEŠNOST UČENIKA SREDNJE ŠKOLE U NASTAVI BIOLOGIJE. Educatio Biologiae, 1 (3), 63-72.
@article{article, author = {Gucek, Martina and Labak, Irena}, year = {2017}, pages = {63-72}, keywords = {deduktivno u\v{c}enje, induktivno u\v{c}enje, navike u\v{c}enja, uspjeh u\v{c}enika}, journal = {Educatio Biologiae}, volume = {1}, number = {3}, issn = {1849-6520}, title = {NAVIKE U\v{C}ENJA I USPJE\v{S}NOST U\v{C}ENIKA SREDNJE \v{S}KOLE U NASTAVI BIOLOGIJE}, keyword = {deduktivno u\v{c}enje, induktivno u\v{c}enje, navike u\v{c}enja, uspjeh u\v{c}enika} }
@article{article, author = {Gucek, Martina and Labak, Irena}, year = {2017}, pages = {63-72}, keywords = {deductive learning, inductive learning, learning habits, student’s success}, journal = {Educatio Biologiae}, volume = {1}, number = {3}, issn = {1849-6520}, title = {LEARNING HABITS AND SUCCESS OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN BIOLOGY}, keyword = {deductive learning, inductive learning, learning habits, student’s success} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font