Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925460

Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije


Karamehmedović, Deša
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije, 2017., doktorska disertacija, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Mostar


CROSBI ID: 925460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
(Cultural heritage as the component of the destination marketing)

Autori
Karamehmedović, Deša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića

Mjesto
Mostar

Datum
17.06

Godina
2017

Stranica
269

Mentor
Zanketić, Patricia

Neposredni voditelj
Zanketić, Patricia

Ključne riječi
kulturni turizam ; holistički marketing baštinske destinacije ; kulturna baština ; Dubrovnik ; kulturno-turistička potražnja
(cultural tourism ; the holistic marketing concept of the heritage destination ; cultural heritage ; Dubrovnik ; cultural-tourist demand)

Sažetak
Predmet disertacije je nastojanje formiranja koncepta i filozofije marketinga destinacije temeljenog na kulturnoj baštini. Cilj rada je spoznati zastupljenost, mjesto i ulogu kulturne baštine u postojećem marketingu destinacije. Glavne metode istraživanja su metoda ispitivanja anketiranjem (empirijsko istraživanje) te rad na dokumentaciji i literaturi. Obzirom da je holistički marketing najnoviji koncept marketinga, ujedno upravljački koncept, disertacija obuhvaća teoretska istraživanja osnovnih jedanaest područja koja trebaju biti uzeta u obzir prema konceptu holističkog marketinga baštinske destinacije. Ovaj koncept osigurava upravljanje destinacijom u cjelini, ali i samom kulturnom baštinom kao sine qua non. Empirijsko istraživanje ukazuje na nužnost postavljanja ovog koncepta, a kako bi se osigurala njegova primjena u prvom redu je potrebno oformiti stručno tijelo koje će ga koncipirati, provoditi i nadzirati. Iako je za postavljanje i implementaciju koncepta potrebna i politička podrška, u samim aktivnostima i procesima utjecaj politike bi trebao biti smanjen na minimum. Kvalitetan turizam postiže se kvalitetom proizvoda, a kvalitetni proizvod u slučaju Dubrovnika je ukupna kvaliteta destinacijskog proizvoda odnosno njegove kulturne baštine kao njegove najvažnije atrakcije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Karamehmedović, Deša
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije, 2017., doktorska disertacija, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Mostar
Karamehmedović, D. (2017) 'Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije', doktorska disertacija, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Mostar.
@phdthesis{phdthesis, author = {Karamehmedovi\'{c}, De\v{s}a}, year = {2017}, pages = {269}, keywords = {kulturni turizam, holisti\v{c}ki marketing ba\v{s}tinske destinacije, kulturna ba\v{s}tina, Dubrovnik, kulturno-turisti\v{c}ka potra\v{z}nja}, title = {Kulturna ba\v{s}tina kao sastavnica marketinga destinacije}, keyword = {kulturni turizam, holisti\v{c}ki marketing ba\v{s}tinske destinacije, kulturna ba\v{s}tina, Dubrovnik, kulturno-turisti\v{c}ka potra\v{z}nja}, publisherplace = {Mostar} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Karamehmedovi\'{c}, De\v{s}a}, year = {2017}, pages = {269}, keywords = {cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand}, title = {Cultural heritage as the component of the destination marketing}, keyword = {cultural tourism, the holistic marketing concept of the heritage destination, cultural heritage, Dubrovnik, cultural-tourist demand}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font