Pregled bibliografske jedinice broj: 925460
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije, 2017., doktorska disertacija, Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića, Mostar
CROSBI ID: 925460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna baština kao sastavnica marketinga destinacije
(Cultural heritage as the component of the destination marketing)
Autori
Karamehmedović, Deša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Fakultet društvenih znanosti dr. Milenka Brkića
Mjesto
Mostar
Datum
17.06
Godina
2017
Stranica
269
Mentor
Zanketić, Patricia
Neposredni voditelj
Zanketić, Patricia
Ključne riječi
kulturni turizam ; holistički marketing baštinske destinacije ; kulturna baština ; Dubrovnik ; kulturno-turistička potražnja
(cultural tourism ; the holistic marketing concept of the heritage destination ; cultural heritage ; Dubrovnik ; cultural-tourist demand)
Sažetak
Predmet disertacije je nastojanje formiranja koncepta i filozofije marketinga destinacije temeljenog na kulturnoj baštini. Cilj rada je spoznati zastupljenost, mjesto i ulogu kulturne baštine u postojećem marketingu destinacije. Glavne metode istraživanja su metoda ispitivanja anketiranjem (empirijsko istraživanje) te rad na dokumentaciji i literaturi. Obzirom da je holistički marketing najnoviji koncept marketinga, ujedno upravljački koncept, disertacija obuhvaća teoretska istraživanja osnovnih jedanaest područja koja trebaju biti uzeta u obzir prema konceptu holističkog marketinga baštinske destinacije. Ovaj koncept osigurava upravljanje destinacijom u cjelini, ali i samom kulturnom baštinom kao sine qua non. Empirijsko istraživanje ukazuje na nužnost postavljanja ovog koncepta, a kako bi se osigurala njegova primjena u prvom redu je potrebno oformiti stručno tijelo koje će ga koncipirati, provoditi i nadzirati. Iako je za postavljanje i implementaciju koncepta potrebna i politička podrška, u samim aktivnostima i procesima utjecaj politike bi trebao biti smanjen na minimum. Kvalitetan turizam postiže se kvalitetom proizvoda, a kvalitetni proizvod u slučaju Dubrovnika je ukupna kvaliteta destinacijskog proizvoda odnosno njegove kulturne baštine kao njegove najvažnije atrakcije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti