Pregled bibliografske jedinice broj: 924986
Brendiranje za poduzetnike
Brendiranje za poduzetnike. Split : Karlovac: Redak ; Veleučilište u Karlovcu, 2017 (ostalo)
CROSBI ID: 924986 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje za poduzetnike
(Branding for entrepreneurs)
Autori
Šerić, Neven ; Vitner Marković, Silvija ; Rakušić Cvrtak, Katja
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, ostalo, znanstvena
Izdavač
Redak ; Veleučilište u Karlovcu
Grad
Split : Karlovac
Godina
2017
Stranica
134
ISBN
978-953-7343-97-2
Ključne riječi
marka, imidž, identitet, tržišna vrijednost marke, kreiranje marke
(brand image, brand identity, brand equity, creating brand)
Sažetak
Knjiga Brendiranje za poduzetnike praktičnim primjerima i konkretnim sugestijama educira poduzetnike kako da učinkovito kreiraju marku. Iskoristiva je i za potrebe cjeloživotnog obrazovanja odraslih, jer je pisana popularnim stilom. Zadovoljava i kriterije nastavne literature na sveučilištima i visokim poslovnim školama. U knjizi su predstavljeni temeljni marketinški alati i postupci koji se prakticiraju u brendiranju u poslovnoj praksi. Uz primjere iz poslovne prakse, od kojih je većina vezana uz konkretna iskustva autora, u knjizi su predstavljene metode i postupci slijedom kojih se poduzetnici mogu samostalno okušati u kreiranju marke. Knjiga je oblikovana kroz 8 poglavlja, uvod i zaključak. Zanimljivo je deset obrađenih poslovnih slučajeva iz kojih primjera svaki poduzetnik može ponešto iskoristiti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Veleučilište u Karlovcu,
Sveučilište u Splitu,
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije