Pregled bibliografske jedinice broj: 9249
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika // Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 523-525 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 9249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika
(Encouraging good relationship between teachers and students)
Autori
Kovač, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 523-525
Skup
Sabor hrvatskih pedagoga
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 01.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učitelj; učenici; nastava; aktivnosti; suradnja; različitosti; očekivanja; interakcija; odgovornost
(teacher; teaching; students; activities; cooperation; diversities; expectations; interaction; responsibilities)
Sažetak
Dobar učitelj potaknut će ono najbolje u svojim učenicima i ostvariti kvalitetno izvođenje nastave i njenih rezultata. Poznate su osnovne pokretačke snage dobrih odnosa između učitelja i učenika: aktivnosti, suradnja, različitosti, očekivanja, interakcija i odgovornost. Svaki učitelj trebao bi se preispitati koliko on ostvaruje takve odnose i pridonosi stvaranju snažnog obrazovnog ambijenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija