Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 9249

Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika


Kovač, Vesna
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika // Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 523-525 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 9249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika
(Encouraging good relationship between teachers and students)

Autori
Kovač, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 523-525

Skup
Sabor hrvatskih pedagoga

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 01.05.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učitelj; učenici; nastava; aktivnosti; suradnja; različitosti; očekivanja; interakcija; odgovornost
(teacher; teaching; students; activities; cooperation; diversities; expectations; interaction; responsibilities)

Sažetak
Dobar učitelj potaknut će ono najbolje u svojim učenicima i ostvariti kvalitetno izvođenje nastave i njenih rezultata. Poznate su osnovne pokretačke snage dobrih odnosa između učitelja i učenika: aktivnosti, suradnja, različitosti, očekivanja, interakcija i odgovornost. Svaki učitelj trebao bi se preispitati koliko on ostvaruje takve odnose i pridonosi stvaranju snažnog obrazovnog ambijenta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
000913

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Vesna Kovač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovač, Vesna
Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika // Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 523-525 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kovač, V. (1996) Pokretačke snage dobrog odnosa između učitelja i učenika. U: Vrgoč, H. (ur.)Pedagogija i hrvatsko školstvo: jučer i danas za sutra.
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1996}, pages = {523-525}, keywords = {u\v{c}itelj, u\v{c}enici, nastava, aktivnosti, suradnja, razli\v{c}itosti, o\v{c}ekivanja, interakcija, odgovornost}, title = {Pokreta\v{c}ke snage dobrog odnosa izme\dju u\v{c}itelja i u\v{c}enika}, keyword = {u\v{c}itelj, u\v{c}enici, nastava, aktivnosti, suradnja, razli\v{c}itosti, o\v{c}ekivanja, interakcija, odgovornost}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}, Vesna}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {1996}, pages = {523-525}, keywords = {teacher, teaching, students, activities, cooperation, diversities, expectations, interaction, responsibilities}, title = {Encouraging good relationship between teachers and students}, keyword = {teacher, teaching, students, activities, cooperation, diversities, expectations, interaction, responsibilities}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font