Pregled bibliografske jedinice broj: 9241
Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju
Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju // Napredak (Zagreb), 138 (1997), 3; 433-440 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 9241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi : prilog za poticanje dubinskog pristupa učenju
(Discussion as a teaching method in higher education)
Autori
Kovač, Vesna
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 138
(1997), 3;
433-440
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastavna metoda; diskusija; učenje; dubinski pristup učenju
(teaching method; discussion; learning; deep approach to learning)
Sažetak
Diskusija kao nastavna metoda u visokoškolskoj nastavi kao i metoda učenja studenata sve više ulazi u nastavnu praksu. Na ovom mjestu prikazana je njezina uloga u poticanju dubinskog pristupa učenju studenata kao željenom rezultatu rada u nastavi. Sve to postići će se ukoliko se obrati pozornost na pravila njezinog organiziranja i vođenja koja moraju biti prilagođena kontekstu nastavne situacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija