Pregled bibliografske jedinice broj: 923980
Razlike između formalnog obrazovanja u usporedbi s tehnološkim promjenama i zahtjevima modernih kompanija
Razlike između formalnog obrazovanja u usporedbi s tehnološkim promjenama i zahtjevima modernih kompanija // Zbornik sažetaka - Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo / Katavić, Ivica ; Tafra, Vitomir (ur.).
Zagreb: Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2016. str. 78-79 (poster, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 923980 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike između formalnog obrazovanja u usporedbi s tehnološkim promjenama i zahtjevima modernih kompanija
(Gaps between formal education in comparison to technological requirements of modern companies)
Autori
Šundov, Željko ; Gregorić, Marina ; Gregorić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka - Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo
/ Katavić, Ivica ; Tafra, Vitomir - Zagreb : Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, 2016, 78-79
Skup
6. Međunarodna konferencija o učenju za poduzetništvo - ICEL
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
formalno obrazovanje ; poduzetnici ; tehnološke promjene ; znanja i vještine
(entrepreneurs ; formal education ; research ; technological changes)
Sažetak
U današnjem promjenjivom digitalnom svijetu uspješno poslovanje poduzetnika moguće je samo kod onih koji se mogu brzo prilagođavati promjenama i pokazati visok stupanj inovativnosti. Razvoj tehnologija otvara vrata novim poslovnim modelima od proizvodnih, financijskih do marketinških kompanija, dok sigurnost podataka i s tim povezani rizici postaju veliki problem tih kompanija. Razvoj tehnologija nije više pitanje IT odjela. Radi se o mogućnosti i sposobnosti razvoja poslovanja kroz „tehnološke naočale“. Trendovi, kao „big data“, „cloud“ ili društvene mreže, kreiraju nove operativne sposobnosti i u potpunosti mijenjaju poslovno okruženje, način rada kompanija, ali i zahtjeve koje kompanije stavljaju pred novozaposlene ljude. Promjene su toliko velike da ih poduzetnici samostalno teško slijede, a sve su veći zahtjevi prema obrazovnom sustavu da se hitno krene u prilagodbu novim zahtjevima koje ovakvo okruženje traži. Sustav formalnog obrazovanja vrlo je trom i sporo se mijenja, a reforme obrazovanja trebale bi biti brze i učinkovite kako bi osigurale pripremu ljudi za nove izazove i načine rada te pripremile studente i učenike na nove trendove i zahtjeve koji se pred njih postavljaju. Autori ovoga rada ukazuju na najvažnije trendove koji se mogu uočiti na tržištu rada i analiziraju razloge zašto moramo mijenjati obrazovni sustav i kako ga prilagoditi novim generacijama poduzetnika. Metodologija izrade ovoga rada obuhvaća metodu deskripcije, analize, sinteze, kao i kvantitativno istraživanje distribucijom anketnog upitnika na slučajnom uzorku poduzetnika s područja Republike Hrvatske, s ciljem utvrđivanja razlike između onoga što poduzetnici očekuju od formalnog obrazovanja i kako oni gledaju na suradnju stručne i znanstvene zajednice i privrede. Cilj je istražiti potrebe poduzetnika u odnosu na kompetencije zaposlenika koje su stekli formalnim zvanjima, kao i njihove prijedloge o promjenama koje je potrebno napraviti. Da bismo slijedili trenove modernog poslovanja i bili konkurentni na svim tržištima, treba brzo i efikasno mijenjati sustave obrazovanja i prilagoditi ih potrebama poduzetništva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb