Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 923679

Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.


Grmuša, Tanja
Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str. // Medijske studije, 8 (2017), 16; 133-135 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 923679 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.
(Mirela Španjol Marković: The Power of Persuasion : Speaker, Speech, Audience : Guide to Public Performance and Business Presentation. Ciceron Communications, Zagreb, 2016, 272 p.)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 8 (2017), 16; 133-135

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
retorika ; persuazija ; govornik ; govor ; publika ; javni nastup ; poslovna komunikacija
(rhetoric ; persuasion ; speaker ; speech ; audience ; public appearance ; business communication)

Sažetak
Knjiga "Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje" nastoji osnažiti komunikacijske vještine pojedinca u poslovnom okruženju. Prvi dio knjige razmatra ulogu retorike kao sredstvo osobnog uspjeha, pri čemu je važno poznavati strukturu govora, načela argumentacije , ali i obilježja publike. Drugi dio knjige strukturiran je u obliku priručnika s praktičkim vježbama tematski fokusiranim na nekoliko područja (uloga govornika u javnom nastupu, govor kao element persuazije, publika kao posljednja karika u lancu). Treći, ujedno i posljednji dio knjige, naglašava ulogu debate u ostvarenju kvalitetne komunikacije donoseći prikaz konstruktivnih i destruktivnih elemenata u govoru.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str. // Medijske studije, 8 (2017), 16; 133-135 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Grmuša, T. (2017) Mirela Španjol Marković: Moć uvjeravanja: govornik, govor, publika: priručnik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.. Medijske studije, 8 (16), 133-135.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2017}, pages = {133-135}, keywords = {retorika, persuazija, govornik, govor, publika, javni nastup, poslovna komunikacija}, journal = {Medijske studije}, volume = {8}, number = {16}, issn = {1847-9758}, title = {Mirela \v{S}panjol Markovi\'{c}: Mo\'{c} uvjeravanja: govornik, govor, publika: priru\v{c}nik za javno nastupanje i poslovno prezentiranje. Ciceron komunikacije, Zagreb, 2016., 272 str.}, keyword = {retorika, persuazija, govornik, govor, publika, javni nastup, poslovna komunikacija} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2017}, pages = {133-135}, keywords = {rhetoric, persuasion, speaker, speech, audience, public appearance, business communication}, journal = {Medijske studije}, volume = {8}, number = {16}, issn = {1847-9758}, title = {Mirela \v{S}panjol Markovi\'{c}: The Power of Persuasion : Speaker, Speech, Audience : Guide to Public Performance and Business Presentation. Ciceron Communications, Zagreb, 2016, 272 p.}, keyword = {rhetoric, persuasion, speaker, speech, audience, public appearance, business communication} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • ERIH Plus
  • HRČAK
  • ProQuest-Social Science Database
  • ProQuest-Social Science Premium Collection





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font