Pregled bibliografske jedinice broj: 923662
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kaviltete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-622 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 923662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
(Self assessment of teachers personal competencies working with children with readning and writing disabilities)
Autori
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Unapređenje kaviltete života djece i mladih
/ Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013, 611-622
Skup
Međunarodno naučno-stručna konferencija " Unapređenje kvalitete životam djece i mladih"
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.06.2013. - 23.06.2013
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
poteškoće u čitanju i pisanju ; kompetencije ; stavovi ; cjeloživotno učenje
(difficulties in reading and writing ; competences ; attitudes ; Long life learning)
Sažetak
Kompetencije učitelja danas podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavanju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje provedeno na uzorku od 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unapređivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme ispitanika. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području rada.
Izvorni jezik
Hrvatski