Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 923662

Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja


Sunko, Esmeralda; Grgat, Nives
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kaviltete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-622 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 923662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja
(Self assessment of teachers personal competencies working with children with readning and writing disabilities)

Autori
Sunko, Esmeralda ; Grgat, Nives

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kaviltete života djece i mladih / Nikolić, Milena - Tuzla : Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013, 611-622

Skup
Međunarodno naučno-stručna konferencija " Unapređenje kvalitete životam djece i mladih"

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.06.2013. - 23.06.2013

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
poteškoće u čitanju i pisanju ; kompetencije ; stavovi ; cjeloživotno učenje
(difficulties in reading and writing ; competences ; attitudes ; Long life learning)

Sažetak
Kompetencije učitelja danas podrazumijevaju kompetentnost pristupa u poučavanju učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju. Ispitivanje provedeno na uzorku od 70 zaposlenih učitelja u splitskim osnovnim školama. U radu su ispitani stavovi učitelja o osobnoj kompetenciji za poučavanje učenika s poteškoćama u čitanju i pisanju, stavovi koji se odnose na potrebu unapređivanja učiteljskih kompetencija na tom području u odnosu na godine radnog staža i stupnju stručne spreme ispitanika. Rezultati su pokazali da se učitelji osjećaju vrlo kompetentnima za rad s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja, pokazuju spremnost za dodatnim usavršavanjem na ovom području, ali pokazuju nezadovoljstvo osposobljenosti tijekom studija na tom području rada.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda; Grgat, Nives
Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja // Unapređenje kaviltete života djece i mladih / Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli, 2013. str. 611-622 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sunko, E. & Grgat, N. (2013) Samoprocjena učitelja o osobnim kompetencijama o radu s učenicima s teškoćama čitanja i pisanja. U: Nikolić, M. (ur.)Unapređenje kaviltete života djece i mladih.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Grgat, Nives}, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {611-622}, keywords = {pote\v{s}ko\'{c}e u \v{c}itanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, title = {Samoprocjena u\v{c}itelja o osobnim kompetencijama o radu s u\v{c}enicima s te\v{s}ko\'{c}ama \v{c}itanja i pisanja}, keyword = {pote\v{s}ko\'{c}e u \v{c}itanju i pisanju, kompetencije, stavovi, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Grgat, Nives}, editor = {Nikoli\'{c}, M.}, year = {2013}, pages = {611-622}, keywords = {difficulties in reading and writing, competences, attitudes, Long life learning}, title = {Self assessment of teachers personal competencies working with children with readning and writing disabilities}, keyword = {difficulties in reading and writing, competences, attitudes, Long life learning}, publisher = {Udru\v{z}enje za podr\v{s}ku i kreativni razvoj djece i mladih ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Univerziteta u Tuzli}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font