Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 923617

Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)


Kozina, Antonia
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred), 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 923617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)
(Concepts of teaching ICT for primary school students (fourth grade))

Autori
Kozina, Antonia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
14.07

Godina
2015

Stranica
74

Mentor
Maleš, Lada

Ključne riječi
infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga učitelja, kompetencije učitelja, CSTA K-12 standard
(Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, eng Information and Communications Tehnology) sastavni je dio modernog društva i ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa. IKT se koristi kao podrška učitelju u realizaciji nastave. Njegova uloga ovim načinom raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa. Učenik kao aktivan sudionik nastave, odgovoran je za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, kompetencijama učitelja, zastupljenosti IKT-a u obrazovanju u hrvatskim školama te zastupljenost IKT-a u osnovnim školama u SAD-u. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u četvrtome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako su učenicima zanimljivije aktivnosti koje su provedene po CSTA K-12 standardu. Također, smatraju da je učenje kroz igru bolje za njih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Lada Maleš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozina, Antonia
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred), 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Kozina, A. (2015) 'Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozina, Antonia}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga u\v{c}itelja, kompetencije u\v{c}itelja, CSTA K-12 standard}, title = {Koncepcije nastave Informatike u ranoj \v{s}kolskoj dobi (4. razred)}, keyword = {infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga u\v{c}itelja, kompetencije u\v{c}itelja, CSTA K-12 standard}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kozina, Antonia}, year = {2015}, pages = {74}, keywords = {Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard}, title = {Concepts of teaching ICT for primary school students (fourth grade)}, keyword = {Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font