Pregled bibliografske jedinice broj: 923617
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred), 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 923617 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcije nastave Informatike u ranoj školskoj dobi (4. razred)
(Concepts of teaching ICT for primary school students (fourth grade))
Autori
Kozina, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
14.07
Godina
2015
Stranica
74
Mentor
Maleš, Lada
Ključne riječi
infmacijska i komunikacijska tehnologija, uloga učitelja, kompetencije učitelja, CSTA K-12 standard
(Information and Communication Technology, role of a teacher, teacher's compentencies, CSTA K-12 standard)
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, eng Information and Communications Tehnology) sastavni je dio modernog društva i ušla je u uporabu unutar odgojno-obrazovnog procesa. IKT se koristi kao podrška učitelju u realizaciji nastave. Njegova uloga ovim načinom raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa. Učenik kao aktivan sudionik nastave, odgovoran je za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio se bavi utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, kompetencijama učitelja, zastupljenosti IKT-a u obrazovanju u hrvatskim školama te zastupljenost IKT-a u osnovnim školama u SAD-u. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u četvrtome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako su učenicima zanimljivije aktivnosti koje su provedene po CSTA K-12 standardu. Također, smatraju da je učenje kroz igru bolje za njih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija