Pregled bibliografske jedinice broj: 923481
Znanje za održivi razvoj putem partnerstva
Znanje za održivi razvoj putem partnerstva // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2 / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 61-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 923481 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanje za održivi razvoj putem partnerstva
(Knowledge for sustainable development through partnership)
Autori
Sunko, Esmeralda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj, svezak 2
/ Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija - Rijeka : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008, 61-68
ISBN
978-953-98445-4-5
Skup
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Mjesto i datum
NP Plitvička jezera, Hrvatska, 21.05.2008. - 23.05.2008
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, odnosi, održivi razvoj partnerstvo
(lifelong learning, sustainable, development, oartnership, relations)
Sažetak
Cjeloživotno učenje kao vodeće načelo u sudjelovanju cjelokupnog konteksta učenja/usvajanja znanja općenito, pa tako i znanja za održivi razvoj, određuje Europsku strategiju zapošljavanja. održivi razvoj je proces koji konceptualno zahtijeva suodnose unutar "čarobnog trokuta"u oblastima ekološke ravnoteže, ekonomske sigurnosti i socijalne pravednosti.Primjerima dobre prakse analizirani su principi ostvarivanja cjeloživotnog učenja za održivi razvoj putem partnerskih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija