Pregled bibliografske jedinice broj: 923446
Gledišta studenata učiteljskih i nastavničkih studija o integraciji i inkluziji djece s posebnim potrebama
Gledišta studenata učiteljskih i nastavničkih studija o integraciji i inkluziji djece s posebnim potrebama // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 2; 209-221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 923446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gledišta studenata učiteljskih i nastavničkih studija o integraciji i inkluziji djece s posebnim potrebama
(Attitudes of students of teachers education studies on the integration and inclusion of children with special needs)
Autori
Sunko, Esmeralda
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 147
(2006), 2;
209-221
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
multikulturalnost, osobe s posebnim potrebama ; pravo ; integracija, inkluzija ; gledišta ; nastavni planovi i programi
(multiculturalism ; persons with special needs ; law ; integration ; inclusion, attitudes ; teaching plans and programmes)
Sažetak
Kompetentnost učitelja u osobnom prihvaćanju i prenošenju vrijednosti inkluzije dvojbena je i dvadeset pet godina nakon donošenja prvih zakona o odgojno obrazovnoj integraciji. Ovim radom ispitana su gledišta studenata, budućih odgajatelja, učitelja, nastavnika, koji čine važnu kariku u odgoju i obrazovanju budućih naraštaja, o inkluzijskim vrijednostima i odgojno obrazovnoj integraciji djece s posebnim potrebama. Analizirani su sadržaji planova i programa visokoškolskih institucija obuhvaćenih ispitivanjem, a dobiveni su poražavajući rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Education Research Abstracts Online
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- EBSCO
- HRČAK