Pregled bibliografske jedinice broj: 923337
Znanja i vještine koje omogućuju trajnu zapošljivost
Znanja i vještine koje omogućuju trajnu zapošljivost // Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih : zbornik radova 4. međunarodne konferencije Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih održane u Šibeniku 29. - 31. 5. 2009.
Šibenik, Hrvatska, 2009. str. 329-335 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 923337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Znanja i vještine koje omogućuju trajnu zapošljivost
(Knowledge and skills that enable permanent employability)
Autori
Skendrović, Ljiljana ; Gregorić, Marina ; Sertić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih : zbornik radova 4. međunarodne konferencije Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih održane u Šibeniku 29. - 31. 5. 2009.
/ - , 2009, 329-335
Skup
4. Međunarodna konferencija - Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 29.05.2009. - 31.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
stalne promjene, kriteriji uspješnosti, cjeloživotno obrazovanje, emocionalna inteligencija, kompetencije, strategije obuke
(constant changes, criteria of success, lifelong education, emotional intelligence, teaching strategy)
Sažetak
Stvarnost u kojoj živimo bitno je drugačija od one u kojoj smo odrastali i školovali se i sve se teže nosimo s nadolazećim promjenama, jer živimo u jednom sasvim novom vremenu - tehničkih inovacija, globalnoj konkurenciji, sve većim zahtjevima na radnom mjestu. Uznemirujuća činjenica profesionalnog života postaje ono što ekonomisti eufemistički nazivaju "fleksibilnost radne snage". To je plimni val koji obuhvaća sva vodeća gospodarstva svijeta. Novi izazovi traže i nove talente (vještine), što sve više upućuje na potrebu dopunskog obrazovanja i stalnog učenja. Kriteriji uspješnosti obuhvaćaju sve više faktora. Nije bitna samo inteligencija i dosegnuti stupanj obrazovanja, ni stručnost, već i umješnost kako se nositi sami sa sobom i drugima, te druge kvalitete poput ustrajnosti, inicijative i prilagodljivosti. novo procjenjivanje podrazumijeva dostatne intelektualne sposobnosti i tehničko stručna znanja, vještine potrebne za obavljanje posla. Međutim nije usmjerno samo na kvalitete nego i na osobne kvalitete koje se danas podrazumijevaju pod pojmom emocionalne inteligencije. Ta općeprihvaćena potreba stalnog - "cjeloživotnog" obrazovanja zahtijeva i pristup tom obrazovanju na novim, drugačijim osnovama. Ako se usredotočimo na vrijednosti i vizije ljudi, te na to što žele učiniti sa svojim životima, oni će smatrati da upotrebljavaju mogućnost cjeloživotnog obrazovanja za vlastiti razvoj, a ne samo za korist tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)