Pregled bibliografske jedinice broj: 923329
Ocjenjivanje uspješnosti studenata u visokom obrazovanju za poduzetništvo putem primjene modularnih inteligentnih sustava
Ocjenjivanje uspješnosti studenata u visokom obrazovanju za poduzetništvo putem primjene modularnih inteligentnih sustava // Obrazovanje za poduzetništvo, 5 (2015), 2; 23-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 923329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjenjivanje uspješnosti studenata u visokom obrazovanju za poduzetništvo putem primjene modularnih inteligentnih sustava
(Assessment of successful progress of students in high education for entrepreneurship by applying modular intelligent systems)
Autori
Gregorić, Marina ; Knok, Željko ; Tkalec, Zdravko
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 5
(2015), 2;
23-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Obrazovanje za poduzetništvo ; modularni inteligentni sustavi ; integralno upravljanje poduzećem ; inkubator
(education ; entrepreneurship ; integrated enterprise management ; modular intelligent systems ; incubator)
Sažetak
Obrazovanje za poduzetništvo u visokom obrazovanju provodi se na specifične načine kako bi se studente što bolje pripremilo za poslovanje u stvarnom tržišnom natjecanju. Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i menadžment Nikola Šubić Zrinski (NŠZ), provodi obrazovanje za poduzetništvo kroz specifičan oblik poznat kao kolegij Integralno upravljanje poduzećem (IUP). U okviru Visoke škole NŠZ djeluje i studentski poduzetnički inkubator koji omogućuje studentima da već od prve godine studija osnivaju svoje tvrtke i upravljaju njima tijekom sve tri godine obrazovanja. Kolegij Integralno upravljanje poduzećem obuhvaća obrazovanje koje se izvodi putem primjene znanja iz različitih kolegija poput marketinga, ekonomije, poduzetništva, financija i računovodstva. Tijekom obrazovanja studenti analiziraju tržište, provode istraživanja tržišta, sastavljaju marketing plan, poslovni plan te se bave konkretnim aktivnostima kreiranja i prodaje vlastitih proizvoda ili usluga na realnom tržištu. S druge strane poznati su u računarstvu različiti inteligentni sustavi koji mogu pridonijeti praćenju napretka studenata tijekom pohađanja kolegija Integralno upravljanje poduzećem. Cilj je ovog rada pokazati kako bi se primjenom modularnih ekspertnih inteligentnih sustava moglo ostvariti uspješno i jednostavno praćenje uspjeha studenata pri ostvarenju ciljeva učenja za poduzetništvo na primjeru obrazovanja u Visokoj školi NŠZ.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na 5. međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo (ICEL), održanoj 20.10.2015.g., Zagreb.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu,
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb