Pregled bibliografske jedinice broj: 922874
Vođenje u odgojno obrazovnim procesima
Vođenje u odgojno obrazovnim procesima // Andragoški glasnik: glasilo Hrvatskog andragoškog društva / Matijević, Milan ; Bevanda, Jakov (ur.).
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011. str. 154-154 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 922874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vođenje u odgojno obrazovnim procesima
(Leadership in educational process)
Autori
Sunko, Esmeralda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Andragoški glasnik: glasilo Hrvatskog andragoškog društva
/ Matijević, Milan ; Bevanda, Jakov - Zagreb : Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2011, 154-154
Skup
Međunarodna konferencina o obrazovanju odraslih: Andragoška profesija i kompetencije stručnjaka u obrazovanju odraslih
Mjesto i datum
Murter, Hrvatska, 09.06.2011. - 10.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
menadžment, vođenje, odgojno obrazovni proces, školski sustav
(management, leadership, educational process, the school system)
Sažetak
U okviru menadžmenta odgoja i obrazovanja kao stručnog područja, uz odgojno obrazovne organizacije vezana su brojna pitanja koja se odnose na kvalitetu funkcioniranja i njezinu učinkovitost. Uloga vođenja odgojno obrazovnih organizacija otvara mnoga pitanja vezana uz zakonodavnu regulaciju djelatnosti, pitanja institucijskog položaja, partnerstva i odgojno obrazovnih procesa. Ispitivanje prikazano u radu bavi se procesima unutar dviju akcijskih skupina zasebno koje se mogu povezati s boljim komunikacijskim i socijalnim ishodima. Kvantitativnim ispitivanjem obuhvaćeno je 108 ispitanika, vodeći pri tome računa da su ispitanici djelatnici škola u kojima je prethodno provedeno akcijsko istraživanje. Ispitivani odnosi među pojavama imaju atributivna obilježja. Hi. Kvadrat testom ispitala su se odstupanja opažanih frekvencija prema: školi u kojoj je bilo ispitivanje, kronološkoj dobi, stručnoj spremi ispitanika, području njihova djelovanja ( razredna, predmetna nastava ili srednja škola)radnom stažu i komunikacijskoj edukaciji temeljenoj na NLP tehnikama. Ispitanicima je važan činitelj u objašnjenju povjerenja prema institucijama vođa te organizacije ( ravnatelj), a ne kako se u problemima očekivalo, stručnost i kompetencija djelatnika organizacije i njihov rad. Drugim riječima, što je manje povjerenja u vođu škole, to je manje povjerenja u cjelokupan školski sustav i njihovo djelovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski