Pregled bibliografske jedinice broj: 922790
Istraživačko-izložbeni projekt "Grad na drugi pogled" u Rijeci (2015.). Prilog o edukativnim aspektima suvremene umjetnosti
Istraživačko-izložbeni projekt "Grad na drugi pogled" u Rijeci (2015.). Prilog o edukativnim aspektima suvremene umjetnosti // Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Brala-Mudrovčić, Jasminka (ur.).
Gospić: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017. str. 331-342 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 922790 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživačko-izložbeni projekt "Grad na drugi pogled" u Rijeci (2015.). Prilog o edukativnim aspektima suvremene umjetnosti
(The research-exhibitional project „City at the Second Glance“. The analysis of the contemporary art's educational aspects)
Autori
Katarina Rukavina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
/ Brala-Mudrovčić, Jasminka - Gospić : Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2017, 331-342
ISBN
978-853-331-122-7
Skup
V. Dani Ante Starčevića: Nove smjernice u odgoju i obrazovanju/Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića
Mjesto i datum
Gospić, Hrvatska, 07.05.2015. - 08.05.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
društvo, edukacija, grad, participacija, suvremena umjetnost i kultura
(contemporary art and culture, education, participation, society, city)
Sažetak
U tekstu se govori o aktualnom istraživačko- edukativno-izložbenom projektu pod naslovom „Grad na drugi pogled“ koji putuje u različite gradove Hrvatske, a ovdje će se prezentirati način na koji se projekt realizirao 2015.g. u Rijeci. Njegova realizacija na inovativan način povezuje: angažirano promišljanje i istraživanje grada i postojećih i mogućih urbanih identiteta, produkciju city-specific umjetničkih radova renomiranih hrvatskih umjetnika, edukaciju osnovnoškolaca, srednjoškolaca i studenata (Akademija primijenjenih umjetnosti u Rijeci, studijski program Medijske umjetnosti i prakse) iz područja suvremene kulture i umjetnosti, te dugoročno povezivanje lokalne zajednice s izložbenom institucijom u kojoj se projekt odvija. „Grad na drugi pogled“ čini nadopunu u edukaciji iz područja likovne (suvremene) kulture, koja nije dovoljno obuhvaćena nacionalnim školskim kurikulumom. Cilj je kod sudionika radionica, budućih građana demokratskog društva, unaprijediti vizualnu i medijsku pismenost te sposobnost kritičkog i kreativnog promišljanja cjelokupne stvarnosti u kojoj živimo i koja nas određuje te podići samosvijest i ulog aktivne građanske participacije u procesima stvaranja boljeg i pravednijeg društva i zdravijeg, ljepšeg i ugodnijeg grada odnosno šireg društvenog okoliša.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija primijenjenih umjetnosti, Rijeka
Profili:
Katarina Rukavina
(autor)