Pregled bibliografske jedinice broj: 922576
Učinak cjeloživotnog učenja na održivi razvoj turističke destinacije
Učinak cjeloživotnog učenja na održivi razvoj turističke destinacije // Učenje za poduzetništvo, 3 (2013), 1; 155-164 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 922576 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak cjeloživotnog učenja na održivi razvoj turističke destinacije
(The impact of long-life learning on the sustainable development of tourism destination)
Autori
Gregorić, Marina
Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 3
(2013), 1;
155-164
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Cjeloživotno učenje ; održivi razvoj turizma ; okoliš ; okruženje ; turistička destinacija
(Long life learning, Sustainable Tourism Development, Environment, Tourism Destination)
Sažetak
Cjeloživotno učenje je ključni elemenat za razumijevanje osnovnih ekonomskih procesa među industrijskim sektorima. Turizam je tercijarna djelatnost od vitalne važnosti za zemlje koje imaju za cilj diverzificirati svoju ekonomsku aktivnost i ostvariti dodatan prihod od takozvanog nevidljivog izvoza. Cilj ovog rada je utvrditi važnost održivog razvoja turističke destinacije, njenu definiciju, pretpostavke kao i potrebu za kontinuiranim unapređenjima, razumijevanjem, prednostima i pozitivnim učincima koje destinacije mogu imati ukoliko se cjeloživotno učenje i njegovi principi usvoje i uvedu u obrazovni sustav od samog početka obrazovanja. Rad poziva na interakciju i suradnju teorije i prakse, socijalnog i ekonomskog okruženja, teoretičara i praktičara, lokalne i nacionalne zajednice te kulturne i ekološke aspekte da se okupe i stvore svijest i omoguće kontinuirano obrazovanje o održivom razvoju turističke destinacije. Rad također objašnjava važnost drugih sektora u ekonomskom okruženju i njihovu aktivnu ulogu u dodanoj vrijednosti po pitanju održivog razvoja. Proces cjeloživotnog učenja i učenja za poduzetništvo treba postati aktivan od ranog obrazovanja mladih naraštaja i svi vitalni sudionici trebaju sudjelovati u stvaranju svijesti prema ovakvom pristupu koji ne opravdava nijednog pojedinca, korporativni ni državni sektor, da bude ključni element cjelokupnog procesa dugoročnog održivog razvoja turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na 3. međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo (ICEL), održanoj od 02-03.10.2013.g. ; Zagreb, Hrvatska.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Marina Gregorić
(autor)