Pregled bibliografske jedinice broj: 922403
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije // Učenje za poduzetništvo, 2 (2012), 2; 43-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 922403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije
(The Role of Entrepreneurship and Longlife Learning in Branding of Tourism Destination)
Autori
Gregorić, Marina ; Skendrović, Ljiljana
Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 2
(2012), 2;
43-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poduzetništvo ; brendiranje ; cjeloživotno učenje ; turistička destinacija
(entrepreneurship ; branding ; lifelong learning ; tourism destination)
Sažetak
Brendiranje turističke destinacije ne može se zamisliti bez suradnje privatnog i javnog sektora, poduzetništva i države. Cjeloživotno učenje važan je čimbenik podizanja svijesti tržišta o prednostima turističke destinacije i njezine vrijednosti na tržištu. Definicija brenda koja polazi od potrošača je ona kojom se treba voditi u današnjem tržišnom okruženju u kojem kupac i tržište određuju vrijednost proizvoda ili usluge. Da bi se postiglo uspješno brendiranje destinacije, brend mora postati živ za turiste koji dolaze u destinaciju. Marketinški menadžer moraju biti u mogućnosti ponuditi iskustva i doživljaje kroz posjet destinaciji i pri formiranju brenda, a ne samo razvijati ime, logo i znak. Sve destinacije danas imaju hotele, kongresne kapacitete, jedinstvenu kulturnu baštinu, prirodne ili umjetne atrakcije, zabavne sadržaje ili neke druge oblike turističkih sadržaja kojima nastoje privući pozornost i povećati vrijednost brenda destinacije, ali budući uspjeh ovisi o njihovoj mogućnosti kreiranja jedinstvenog identiteta i diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Da bi se destinacija uspješno brendirala potrebno je sudjelovanje svih nositelja turističke ponude zajedno s krovnim nacionalnim institucijama te njihov koordinirani rad na razvoju destinacije, njenoj promidžbi, pružanju jedinstvene i konzistentne kvalitete usluge. Uključivanje poduzetništva i cjeloživotnog učenja o specifičnostima brendiranja turističke destinacije predstavljaju osnovne preduvjete za njeno uspješno brendiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na 2. međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL, održanoj 28.06.2012. g., Novi Sad, Srbija.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb