Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 922403

Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije


Gregorić, Marina; Skendrović, Ljiljana
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije // Učenje za poduzetništvo, 2 (2012), 2; 43-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 922403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije
(The Role of Entrepreneurship and Longlife Learning in Branding of Tourism Destination)

Autori
Gregorić, Marina ; Skendrović, Ljiljana

Izvornik
Učenje za poduzetništvo (1848-1264) 2 (2012), 2; 43-48

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
poduzetništvo ; brendiranje ; cjeloživotno učenje ; turistička destinacija
(entrepreneurship ; branding ; lifelong learning ; tourism destination)

Sažetak
Brendiranje turističke destinacije ne može se zamisliti bez suradnje privatnog i javnog sektora, poduzetništva i države. Cjeloživotno učenje važan je čimbenik podizanja svijesti tržišta o prednostima turističke destinacije i njezine vrijednosti na tržištu. Definicija brenda koja polazi od potrošača je ona kojom se treba voditi u današnjem tržišnom okruženju u kojem kupac i tržište određuju vrijednost proizvoda ili usluge. Da bi se postiglo uspješno brendiranje destinacije, brend mora postati živ za turiste koji dolaze u destinaciju. Marketinški menadžer moraju biti u mogućnosti ponuditi iskustva i doživljaje kroz posjet destinaciji i pri formiranju brenda, a ne samo razvijati ime, logo i znak. Sve destinacije danas imaju hotele, kongresne kapacitete, jedinstvenu kulturnu baštinu, prirodne ili umjetne atrakcije, zabavne sadržaje ili neke druge oblike turističkih sadržaja kojima nastoje privući pozornost i povećati vrijednost brenda destinacije, ali budući uspjeh ovisi o njihovoj mogućnosti kreiranja jedinstvenog identiteta i diferencijacije u odnosu na konkurenciju. Da bi se destinacija uspješno brendirala potrebno je sudjelovanje svih nositelja turističke ponude zajedno s krovnim nacionalnim institucijama te njihov koordinirani rad na razvoju destinacije, njenoj promidžbi, pružanju jedinstvene i konzistentne kvalitete usluge. Uključivanje poduzetništva i cjeloživotnog učenja o specifičnostima brendiranja turističke destinacije predstavljaju osnovne preduvjete za njeno uspješno brendiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je prezentiran na 2. međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL, održanoj 28.06.2012. g., Novi Sad, Srbija.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Gregorić (autor)

Avatar Url Ljiljana Skendrović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gregorić, Marina; Skendrović, Ljiljana
Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije // Učenje za poduzetništvo, 2 (2012), 2; 43-48 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Gregorić, M. & Skendrović, L. (2012) Uloga poduzetništva i cjeloživotnog učenja u brendiranju turističke destinacije. Učenje za poduzetništvo, 2 (2), 43-48.
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Skendrovi\'{c}, Ljiljana}, year = {2012}, pages = {43-48}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, brendiranje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, turisti\v{c}ka destinacija}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1848-1264}, title = {Uloga poduzetni\v{s}tva i cjelo\v{z}ivotnog u\v{c}enja u brendiranju turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, brendiranje, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, turisti\v{c}ka destinacija} }
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Skendrovi\'{c}, Ljiljana}, year = {2012}, pages = {43-48}, keywords = {entrepreneurship, branding, lifelong learning, tourism destination}, journal = {U\v{c}enje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1848-1264}, title = {The Role of Entrepreneurship and Longlife Learning in Branding of Tourism Destination}, keyword = {entrepreneurship, branding, lifelong learning, tourism destination} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font