Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 92221

O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika


Čurković Kalebić, Sanja
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D. ; Ivanetić, N. ; Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka, 2002. str. 65-75 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 92221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika
(On learner talk in the E.F.L classroom)

Autori
Čurković Kalebić, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D. ; Ivanetić, N. ; Pritchard, B. - Zagreb : RIjeka, 2002, 65-75

Skup
Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI.stoljeća

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2000. - 17.05.2000

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenik ; odgovaranje ; struktura odgovora ; komunikacijske strategije
(learner ; replying ; reply structure ; communication strategies)

Sažetak
The results of an interaction analysis of the E.F.L. classroom discourse show that learners perform several verbal functions which differ in frequency. Replying is the most frequent function, i.e. more than 2/3 of learner utterances can be classified as responses to elicitations. This fact leads us to further analysis of learners' replies. The first aim of the analysis is to discover the basic features of learners' replies with reference to their form and structure. The second aim is to describe learners' replies with reference to the kind of information they contain and the type of elicitation that initiated learner verbal output. The obtained data enable us to discover communication strategies that learners use in this speech situation. The results lead us to the conclusion that the type of communication activity in general and the type of question in particular highly determine the nature of learner replies. The implications of this research for teaching practice are pointed out in the conclusive part of this paper.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
070065

Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Sanja Čurković-Kalebić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čurković Kalebić, Sanja
O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika // Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, D. ; Ivanetić, N. ; Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka, 2002. str. 65-75 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Čurković Kalebić, S. (2002) O učenikovu govoru u nastavi stranih jezika. U: Stolac, D., Ivanetić, N. & Pritchard, B. (ur.)Primijenjena lingvistika u Hrvatskoj-izazovi na početku XXI. stoljeća.
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c} Kalebi\'{c}, Sanja}, year = {2002}, pages = {65-75}, keywords = {u\v{c}enik, odgovaranje, struktura odgovora, komunikacijske strategije}, title = {O u\v{c}enikovu govoru u nastavi stranih jezika}, keyword = {u\v{c}enik, odgovaranje, struktura odgovora, komunikacijske strategije}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{C}urkovi\'{c} Kalebi\'{c}, Sanja}, year = {2002}, pages = {65-75}, keywords = {learner, replying, reply structure, communication strategies}, title = {On learner talk in the E.F.L classroom}, keyword = {learner, replying, reply structure, communication strategies}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font