Pregled bibliografske jedinice broj: 922059
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 133-135 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 922059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole
(Emerik. Munjiza, Emerik Anđelka Peko, Snježana Dubovicki Paradox (pre)burdensome pupils of elementary school)
Autori
Brust Nemet, Maja
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 24
(2017), 1;
133-135
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
paradoks, (pre)opterećenost, učenici
(paradox, burdensome, students)
Sažetak
Prikaz znanstvene monografije koja daje cjelovit uvid u problem opterećenosti učenika te naglašava važnost istraživanja i utvrđivanja mjera za smanjenje preopterećenosti učenika u hrvatskim školama kako bi se trend preopterećenosti okrenuo u suprotnom pravcu i učenička dobrobit stavila u središte.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Maja Brust Nemet
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Philosopher's Index
- ERIH PLUS
- RILM