Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 922059

Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole


Brust Nemet, Maja
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 133-135 (nije recenziran, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 922059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole
(Emerik. Munjiza, Emerik Anđelka Peko, Snježana Dubovicki Paradox (pre)burdensome pupils of elementary school)

Autori
Brust Nemet, Maja

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 24 (2017), 1; 133-135

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
paradoks, (pre)opterećenost, učenici
(paradox, burdensome, students)

Sažetak
Prikaz znanstvene monografije koja daje cjelovit uvid u problem opterećenosti učenika te naglašava važnost istraživanja i utvrđivanja mjera za smanjenje preopterećenosti učenika u hrvatskim školama kako bi se trend preopterećenosti okrenuo u suprotnom pravcu i učenička dobrobit stavila u središte.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Brust Nemet, Maja
Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole // Metodički ogledi, 24 (2017), 1; 133-135 (nije recenziran, prikaz, ostalo)
Brust Nemet, M. (2017) Emerik Munjiza, Anđelka Peko, Snježana Dubovicki : Paradoks (pre)opterećenosti učenika osnovne škole. Metodički ogledi, 24 (1), 133-135.
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja}, year = {2017}, pages = {133-135}, keywords = {paradoks, (pre)optere\'{c}enost, u\v{c}enici}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {24}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Emerik Munjiza, An\djelka Peko, Snje\v{z}ana Dubovicki : Paradoks (pre)optere\'{c}enosti u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {paradoks, (pre)optere\'{c}enost, u\v{c}enici} }
@article{article, author = {Brust Nemet, Maja}, year = {2017}, pages = {133-135}, keywords = {paradox, burdensome, students}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {24}, number = {1}, issn = {0353-765X}, title = {Emerik. Munjiza, Emerik An\djelka Peko, Snje\v{z}ana Dubovicki Paradox (pre)burdensome pupils of elementary school}, keyword = {paradox, burdensome, students} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Philosopher's Index
  • ERIH PLUS
  • RILM





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font