Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 922051

Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi


Golubić, Monika; Begić, Valerija; Lukša, Žaklin; Korać, Petra; Radanović, Ines
Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi // Educatio Biologiae, 3 (2017), 1; 76-99 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 922051 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi
(Understanding of life cycles and fertilization during learning biology in primary school)

Autori
Golubić, Monika ; Begić, Valerija ; Lukša, Žaklin ; Korać, Petra ; Radanović, Ines

Izvornik
Educatio Biologiae (1849-6520) 3 (2017), 1; 76-99

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
konceptualno razumijevanje, makrokoncept Razmnožavanje i razvoj organizma, 7. i 8. razred osnovne škole, natjecanje učenika, problemi i miskoncepcije
(conceptual understanding, macro-concept Reproduction and development of the organism, 7th and 8th grade (age 13 – 14), students’ competition, problems and misconceptions)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je odrediti usvojenost i konceptualno razumijevanje makrokoncepta Razmnožavanje i razvoj organizma među učenicima 7. i 8. razreda osnovnih škola, na temelju učeničkih odgovora na pitanja uz makrokoncept Razmnožavanje i razvoj organizma na Županijskom natjecanju iz biologije 2015. i 2017. godine. Analiza učeničkih odgovora uključivala je specifično kodiranje odgovora i tumačenje biološkog značenja odgovora učenika. Izdvojeni su i objašnjeni problemi koje učenici pokazuju u svojim odgovorima kao i njihove miskoncepcije vezane uz koncept razmnožavanje. Utvrđeno je i opisano postojanje niza problema kod usvojenosti koncepta razmnožavanje te su kao najizraženije uočene miskoncepcije uz ključni koncept životni ciklus stanice i organizma te kod razumijevanja koncepta oplodnje. Utvrđene miskoncepcije ukazuju na nužnu promjenu organizacije nastavnih sadržaja biologije, kao i na potrebu uvođenja novih nastavnih strategija s naglaskom na aktivnost i samostalni rad učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija

Napomena
Rad na engl.j. je na str. 100-105.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Petra Korać (autor)

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)

Avatar Url Valerija Begić (autor)

Avatar Url Ines Radanović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Golubić, Monika; Begić, Valerija; Lukša, Žaklin; Korać, Petra; Radanović, Ines
Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi // Educatio Biologiae, 3 (2017), 1; 76-99 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Golubić, M., Begić, V., Lukša, Ž., Korać, P. & Radanović, I. (2017) Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi. Educatio Biologiae, 3 (1), 76-99.
@article{article, author = {Golubi\'{c}, Monika and Begi\'{c}, Valerija and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Kora\'{c}, Petra and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2017}, pages = {76-99}, keywords = {konceptualno razumijevanje, makrokoncept Razmno\v{z}avanje i razvoj organizma, 7. i 8. razred osnovne \v{s}kole, natjecanje u\v{c}enika, problemi i miskoncepcije}, journal = {Educatio Biologiae}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {Razumijevanje \v{z}ivotnog ciklusa i oplodnje tijekom u\v{c}enja biologije u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {konceptualno razumijevanje, makrokoncept Razmno\v{z}avanje i razvoj organizma, 7. i 8. razred osnovne \v{s}kole, natjecanje u\v{c}enika, problemi i miskoncepcije} }
@article{article, author = {Golubi\'{c}, Monika and Begi\'{c}, Valerija and Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Kora\'{c}, Petra and Radanovi\'{c}, Ines}, year = {2017}, pages = {76-99}, keywords = {conceptual understanding, macro-concept Reproduction and development of the organism, 7th and 8th grade (age 13 – 14), students’ competition, problems and misconceptions}, journal = {Educatio Biologiae}, volume = {3}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {Understanding of life cycles and fertilization during learning biology in primary school}, keyword = {conceptual understanding, macro-concept Reproduction and development of the organism, 7th and 8th grade (age 13 – 14), students’ competition, problems and misconceptions} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font