Pregled bibliografske jedinice broj: 921674
Važnost i razvijenost pojedinih sadržaja i vještina u hrvatskom obrazovnom sustavu
Važnost i razvijenost pojedinih sadržaja i vještina u hrvatskom obrazovnom sustavu // Budućnost i uloga nastavnika / Marinković, Renata ; Karajić, Nenad (ur.).
Zagreb: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 75-116
CROSBI ID: 921674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost i razvijenost pojedinih sadržaja i vještina u hrvatskom obrazovnom sustavu
(Importance and advancement of specific contents and skills in the Croatian educational system)
Autori
Davidović-Mušica, Nevena ; Karajić, Nenad ; Marinković, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Budućnost i uloga nastavnika
Urednik/ci
Marinković, Renata ; Karajić, Nenad
Izdavač
Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
75-116
ISBN
953-6076-05-5
Ključne riječi
razvoj kvalitete obrazovanja ; visoko obrazovanje ; opće i specifične vještine
(quality development ; higher education ; general and specific skills)
Sažetak
U radu se iznose rezultati ispitivanja provedenog u svibnju 2004. godine, metodom poštanske ankete, na uzorku tri skupine relevantnih stručnjaka u području obrazovanja (ravnatelji srednjih škola, diplomirani i zaposleni studenti i zaposlenici visokoškolskih ustanova). Rezultati pokazuju kako, bez obzira redi li se o općim ili specifičnim sposobnostima i bez obzira na to tko je procjenitelj, ne postoji niti jedna vještina koja je, prema mišljenju ispitanika, razvijena u skladu sa svojom važnošću. Osim toga, ne postoji niti jedna vještina koja je po mišljenju sudionika razvijena više no što je potrebno. Dakle, možemo reći kako svaka od testiranih vještina dobiva veću ocjenu važnosti nego razine razvijenosti kroz obrazovni sustav, odnosno kako se za sve procjenjivane vještine drži da su premalo razvijene.
Izvorni jezik
Hrvatski