Pregled bibliografske jedinice broj: 920712
Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika
Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika // Znanstveni kolokvij: Kurikulum suvremenog odgoja i škole
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 920712 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja obitelji i škole u razvijanju socijalnih kompetencija učenika
(Collaboration between families and schools in developing students' social competences)
Autori
Španja, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Znanstveni kolokvij: Kurikulum suvremenog odgoja i škole
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 04.09.2009. - 06.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
Socijalne kompetencije, suradnja, obitelj, škola
(Social competences, co-operation, family, school)
Sažetak
Unutarnja kurikulumska promjena suvremene škole, upravo s gledišta redefiniranja suradnje obitelji i škole, u središte svoga promišljanja stavlja pitanja novih teorija i pristupa koji će kroz obrazovni pozitivizam ponuditi novu pedagogiju socijalnih kompetencija i odnosa u školi. Suradnju možemo definirati kao sposobnost nekome se prilagoditi, prema potrebi nekoga oponašati, praviti kompromise, u procesu suradnje biti sudionici, suučesnici, kompanjoni, suvlasnici i suradnici (Klaić, 1990 ; Jull, 1995, prema Kolak, 2006). Maleš (1996) suradnju obitelji i škole opisuje kao proces međusobnog informiranja, savjetovanja, učenja, dogovaranja i druženja, a radi dijeljenja odgovornosti za dječji razvoj u obitelji i školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija