Pregled bibliografske jedinice broj: 920405
Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja
Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet,, Zagreb
CROSBI ID: 920405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija kurikuluma individualnog i socijalnog razvoja
(Evaluation of the Curriculum of Individual and Social Development)
Autori
Sanja Španja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet,
Mjesto
Zagreb
Datum
19.02
Godina
2015
Stranica
319
Mentor
Prof. dr. sc. Vlatko Previšić
Ključne riječi
Evaluacija, Kurikulum, Individualni i socijalni razvoj, Akcijska istraživanja
(Evaluation, Curriculum, Individual and Social development, Action Research)
Sažetak
Ovo istraživanje bavi se teorijsko-metodološkom analizom različitih modela evaluacije s ciljem povezivanja akcije i evaluacije u kontekstu izrade, provedbe i evaluacije školskoga kurikuluma. Istraživanje je usmjereno ka analizi procesa promjena metodologijom sudjelujućih akcijskih istraživanja. Polazište rada je u Nacionanom kurikukumu kao konceptualnom okviru te se pristupilo izradi orginalnog izvedbenoga kurikukuma međupredmetne teme individualnoga i socijalnoga razvoja, koji je zatim proveden te evaluairan po modelu četvrte generacije evaluacije, (Guba i Lincon 1989).Izvorni je znanstveni doprinos doktorskog rada u rezultatima istraživanja prema kojima je razvidno kako je kombinacija kvalitativnog istraživanja i sudjelujućih akcijskih istraživanja te evaluacije donijelo višestruke koristi. Između ostalog, nove teorijske spoznaje kao doprinos definiranju obrazovne politike i neposrednoj školskoj praksi u procesu osuvremenjivanja obrazovnog i odgojnog rada uvođenjem kurikuluma individualnoga i socijalnoga razvoja kao integriranog dijela kurikuluma škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija