Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 920349

Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija


Rogošić, Silvia
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija // 26. Dani Frane Petrića
Cres, Hrvatska, 2017. str. 108-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 920349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija
(Does Social Capital Reduce the Impact of Socioeconomic Status on Educational Success? Comparation between students who study to become pre-school teachers and students who study to become elementary/secondary-school teachers)

Autori
Rogošić, Silvia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
26. Dani Frane Petrića / - , 2017, 108-108

Skup
26. Dani Frane Petrića

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 24.09.2017. - 27.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
socio-ekonomski status, socijalni kapital fakulteta, obrazovni uspjeh, visoko obrazovanje.
(socio-economic status, social capital of the faculty, educational success, higher education.)

Sažetak
U Colemanovoj teoriji (1988) socijalni kapital (tj. društveni odnosi u koje je pojedinac involviran) ima moć smanjiti utjecaj socio- ekonomskog statusa pojedinca na njegov obrazovni uspjeh i time pridonosi socijalnoj mobilnosti. Zadaća ovog rada je rezultate istraživanja (provedenog na uzorku od 303 studenata studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu) kojim se nastoji ispitati u kojoj mjeri socio- ekonomski status i socijalni kapital koji je pojedincu dostupan na fakultetu predviđaju njegov uspjeh tijekom studija (mjeren prosječnom ocjenom na prethodnoj godini studija) usporediti s rezultatima sličnog istraživanja provedenog na uzorku studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Rogošić, 2016). Budući da u Hrvatskoj nisu često provođena istraživanja koja se temelje na Colemanovom teorijskom okviru cilj je ustvrditi da li ispitivanja na različitim uzorcima rezultiraju kontradiktornim nalazima tj. da li i na koji način osobine uzorka utječu na rezultate istraživanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvia Rogošić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogošić, Silvia
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija // 26. Dani Frane Petrića
Cres, Hrvatska, 2017. str. 108-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Rogošić, S. (2017) Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija. U: 26. Dani Frane Petrića.
@article{article, author = {Rogo\v{s}i\'{c}, Silvia}, year = {2017}, pages = {108-108}, keywords = {socio-ekonomski status, socijalni kapital fakulteta, obrazovni uspjeh, visoko obrazovanje.}, title = {Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavni\v{c}kih i odgojiteljskih studija}, keyword = {socio-ekonomski status, socijalni kapital fakulteta, obrazovni uspjeh, visoko obrazovanje.}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rogo\v{s}i\'{c}, Silvia}, year = {2017}, pages = {108-108}, keywords = {socio-economic status, social capital of the faculty, educational success, higher education.}, title = {Does Social Capital Reduce the Impact of Socioeconomic Status on Educational Success? Comparation between students who study to become pre-school teachers and students who study to become elementary/secondary-school teachers}, keyword = {socio-economic status, social capital of the faculty, educational success, higher education.}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font