Pregled bibliografske jedinice broj: 920349
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija // 26. Dani Frane Petrića
Cres, Hrvatska, 2017. str. 108-108 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 920349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smanjuje li socijalni kapital utjecaj socio- ekonomskog statusa na obrazovni uspjeh? Usporedba studenata nastavničkih i odgojiteljskih studija
(Does Social Capital Reduce the Impact of Socioeconomic Status on Educational Success? Comparation between students who study to become pre-school teachers and students who study to become elementary/secondary-school teachers)
Autori
Rogošić, Silvia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
26. Dani Frane Petrića
/ - , 2017, 108-108
Skup
26. Dani Frane Petrića
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 24.09.2017. - 27.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
socio-ekonomski status, socijalni kapital fakulteta, obrazovni uspjeh, visoko obrazovanje.
(socio-economic status, social capital of the faculty, educational success, higher education.)
Sažetak
U Colemanovoj teoriji (1988) socijalni kapital (tj. društveni odnosi u koje je pojedinac involviran) ima moć smanjiti utjecaj socio- ekonomskog statusa pojedinca na njegov obrazovni uspjeh i time pridonosi socijalnoj mobilnosti. Zadaća ovog rada je rezultate istraživanja (provedenog na uzorku od 303 studenata studija Ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu) kojim se nastoji ispitati u kojoj mjeri socio- ekonomski status i socijalni kapital koji je pojedincu dostupan na fakultetu predviđaju njegov uspjeh tijekom studija (mjeren prosječnom ocjenom na prethodnoj godini studija) usporediti s rezultatima sličnog istraživanja provedenog na uzorku studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu (Rogošić, 2016). Budući da u Hrvatskoj nisu često provođena istraživanja koja se temelje na Colemanovom teorijskom okviru cilj je ustvrditi da li ispitivanja na različitim uzorcima rezultiraju kontradiktornim nalazima tj. da li i na koji način osobine uzorka utječu na rezultate istraživanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija