Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 920316

Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry


Miškulin, Dolores
Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry // Marketing management of congress tourism
Bratislava, 1999. str. 24-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 920316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry

Autori
Miškulin, Dolores

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketing management of congress tourism / - Bratislava, 1999, 24-34

ISBN
80-967910-4-4

Skup
Marketing management of congress tourism

Mjesto i datum
Bratislava, Slovačka, 30.04.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
komunikacijski proces ; poslovna komunikacija ; skupovi
(comunication process ; business communication ; meetings)

Sažetak
U radu se analizira komunikacijski proces u okruženju poslovne komunikacije prilikom javnih skupova, s ciljem predlaganja kriterija i modela učinkovite komunikacije. Znanstveni doprinos: Komparativna analiza komunikacijskog procesa i procjena značaja čimbenika komunikacije na stranom jeziku unutar komunikacijskog procesa u okruženju poslovne komunikacije prilikom skupova.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Dolores Miškulin Čubrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miškulin, Dolores
Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry // Marketing management of congress tourism
Bratislava, 1999. str. 24-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Miškulin, D. (1999) Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry. U: Marketing management of congress tourism.
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin, Dolores}, year = {1999}, pages = {24-34}, keywords = {komunikacijski proces, poslovna komunikacija, skupovi}, isbn = {80-967910-4-4}, title = {Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry}, keyword = {komunikacijski proces, poslovna komunikacija, skupovi}, publisherplace = {Bratislava, Slova\v{c}ka} }
@article{article, author = {Mi\v{s}kulin, Dolores}, year = {1999}, pages = {24-34}, keywords = {comunication process, business communication, meetings}, isbn = {80-967910-4-4}, title = {Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry}, keyword = {comunication process, business communication, meetings}, publisherplace = {Bratislava, Slova\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font