Pregled bibliografske jedinice broj: 920316
Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry
Efficient communication: The key to service satisfaction improvement in the meetings industry // Marketing management of congress tourism
Bratislava, 1999. str. 24-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 920316 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efficient communication: The key to service
satisfaction improvement in the meetings industry
Autori
Miškulin, Dolores
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketing management of congress tourism
/ - Bratislava, 1999, 24-34
ISBN
80-967910-4-4
Skup
Marketing management of congress tourism
Mjesto i datum
Bratislava, Slovačka, 30.04.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijski proces ; poslovna komunikacija ; skupovi
(comunication process ; business communication ; meetings)
Sažetak
U radu se analizira komunikacijski proces u okruženju poslovne komunikacije prilikom javnih skupova, s ciljem predlaganja kriterija i modela učinkovite komunikacije. Znanstveni doprinos: Komparativna analiza komunikacijskog procesa i procjena značaja čimbenika komunikacije na stranom jeziku unutar komunikacijskog procesa u okruženju poslovne komunikacije prilikom skupova.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Dolores Miškulin Čubrić
(autor)