Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 920113

Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave


Gortan-Carlin, Ivana Paula; Močinić, Snježana
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave // Školski vjesnik, 66 (2017), 4; 511-526 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 920113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave
(Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes)

Autori
Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Močinić, Snježana

Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 66 (2017), 4; 511-526

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Glazbena kultura, Kolbov model, metodika, osnovnoškolsko obrazovanje
(Music Culture, Kolb's model, Methodology, Primary Education)

Sažetak
Inicijalno obrazovanje priprema učitelje za izvođenje nastave Glazbene kulture u nižim razredima osnovne škole u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje i glazbeno stvaralaštvo. U radu se raspravlja o procesu stjecanja glazbenih kompetencija za izvođenje glazbenih aktivnosti u osnovnoj školi s obzirom na ishode učenja glazbenih kolegija tijekom petogodišnjeg učiteljskog studija. U empirijskom dijelu rada analizirali smo rezultate samoprocjene učitelja nižih razreda osnovnih škola (N=160) o glazbenim područjima i elementima koje oni koriste i smatraju važnim za izvođenje nastave Glazbene kulture. Ista pitanja postavljena su studentima integriranog Učiteljskog studija Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (N=95) kako bismo utvrdili njihova mišljenja o važnosti stjecanja specifičnih glazbenih kompetencija za budući rad u nastavi Glazbene kulture. Autorice predlažu Kolbov model iskustvenog učenja kao jedan od mogućih rješenja za stjecanje glazbenih kompetencija u inicijalnom obrazovanju budućih učitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gortan-Carlin, Ivana Paula; Močinić, Snježana
Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave // Školski vjesnik, 66 (2017), 4; 511-526 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Gortan-Carlin, I. & Močinić, S. (2017) Iskustveno učenje i stjecanje glazbenih kompetencija učitelja razredne nastave. Školski vjesnik, 66 (4), 511-526.
@article{article, author = {Gortan-Carlin, Ivana Paula and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2017}, pages = {511-526}, keywords = {Glazbena kultura, Kolbov model, metodika, osnovno\v{s}kolsko obrazovanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {66}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Iskustveno u\v{c}enje i stjecanje glazbenih kompetencija u\v{c}itelja razredne nastave}, keyword = {Glazbena kultura, Kolbov model, metodika, osnovno\v{s}kolsko obrazovanje} }
@article{article, author = {Gortan-Carlin, Ivana Paula and Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana}, year = {2017}, pages = {511-526}, keywords = {Music Culture, Kolb's model, Methodology, Primary Education}, journal = {\v{S}kolski vjesnik}, volume = {66}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Experiential learning and acquisition of music competences of teachers in lower primary school classes}, keyword = {Music Culture, Kolb's model, Methodology, Primary Education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • HRČAK





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font