Pregled bibliografske jedinice broj: 920100
Kazališna/dramska umjetnost u odgojno- obrazovnom procesu: prijedlog klasifikacije i pojmovnika
Kazališna/dramska umjetnost u odgojno- obrazovnom procesu: prijedlog klasifikacije i pojmovnika // Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra / Multilingualisam and Multiculturalism as a Challenge in the Education of Today and Tomorrow / Petravić, Ana ; Golub Šenjug, Ana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 119-128 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 920100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kazališna/dramska umjetnost u odgojno- obrazovnom procesu:
prijedlog klasifikacije i pojmovnika
(Drama, theatre and educaton: terminological issues)
Autori
Gruić, Iva ; Vignjević, Jelena ; Rimac Jurinović, Maša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Višejezičnost i višekulturalnost kao izazov u obrazovanju danas i sutra / Multilingualisam and Multiculturalism as a Challenge in the Education of Today and Tomorrow
/ Petravić, Ana ; Golub Šenjug, Ana - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 119-128
ISBN
978-953-8115-33-2
Skup
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dramsko izražavanje ; dramsko stvaralaštvo ; dramska kultura ; klasifikacija ; pojmovnik
(Drama in education ; education in drama ; educational drama ; classification ; terminology)
Sažetak
Dramski medij polako ali sigurno postaje sve prisutniji u našem odgoju i obrazovanju, kako u školama, tako i izvan njih. Djeca i mladi gledaju predstave, sami sudjeluju u njihovom stvaranju i igranju, ili pak nastavnici i učitelji dramske oblike rada koriste za ostvarivanje odgojnih i obrazovnih ciljeva. No, terminološke nedoumice i dalje prate svaku raspravu o susretu djece i mladih s dramskim medijem otežavajući je. Cilj je ovoga rada ponuditi klasifikaciju oblika i primjene kazališno-dramskih oblika u odgojno-obrazovnom procesu te ponuditi pojmovnik zasnovan na domaćim i svjetskim iskustvima, zatečenom stanju i potrebama kako bi se olakšalo razumijevanje i daljnja teorijska istraživanja. Za odabir termina osnovno je polazište bio pregled domaće literature, a u razradi klasifikacije oblika dramskoga rada korištene su i sugestije iz inozemne literature.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb