Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 920020

Glagoljica u komercijalnim videoigrama


Mihaljević, Josip; Kuri, Borna
Glagoljica u komercijalnim videoigrama // Bašćina, 18 (2017), 40-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 920020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glagoljica u komercijalnim videoigrama
(Use of Glagolitic scripts in commercial video games)

Autori
Mihaljević, Josip ; Kuri, Borna

Izvornik
Bašćina (1330-366X) 18 (2017); 40-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
glagoljica ; video igre
(glagolitic scripts ; videogames)

Sažetak
Danas videoigre igra mnogo mladih iz različitih dijelova svijeta. Industrija videoigara znatno je napredovala, te je 2017. godine, prema podatcima sa stranice Newzoo, koja se bavi marketingom videoigara, vrijedna oko 100 milijardi dolara. U prošlome stoljeću stvaranje međunarodno poznatih videoigara bilo je gotovo nemoguće za većinu europskih zemalja. Većina se popularnih videoigara razvijala u Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. Ali više nije tako. I u slavenskim zemljama postoji više međunarodno cijenjenih tvrtka, poput hrvatskoga Croteama, poljskoga CD Project Reda i ukrajinskoga 4AGamesa, koje su proizvele neke igre koje su prema podatcima sa stranica VGChartza (vgchartz.com/) i Steam Spya (steamspy.com/) prodane u stotine tisuća, pa i više od milijun primjeraka. Ono što je zanimljivo, te čime se možemo i ponositi, jest da se glagoljica nalazi u nekima od poznatih videoigara. Možemo to vidjeti u dva serijala. Prvi je poljski serijal RPG igra TheWitcher rađen prema knjigama fantastike (fantasy) Andrzeja Sapkowskoga, a drugi je naša hrvatska igra Serious Sam 3.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Mihaljević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mihaljević, Josip; Kuri, Borna
Glagoljica u komercijalnim videoigrama // Bašćina, 18 (2017), 40-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Mihaljević, J. & Kuri, B. (2017) Glagoljica u komercijalnim videoigrama. Bašćina, 18, 40-41.
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Josip and Kuri, Borna}, year = {2017}, pages = {40-41}, keywords = {glagoljica, video igre}, journal = {Ba\v{s}\'{c}ina}, volume = {18}, issn = {1330-366X}, title = {Glagoljica u komercijalnim videoigrama}, keyword = {glagoljica, video igre} }
@article{article, author = {Mihaljevi\'{c}, Josip and Kuri, Borna}, year = {2017}, pages = {40-41}, keywords = {glagolitic scripts, videogames}, journal = {Ba\v{s}\'{c}ina}, volume = {18}, issn = {1330-366X}, title = {Use of Glagolitic scripts in commercial video games}, keyword = {glagolitic scripts, videogames} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font