Pregled bibliografske jedinice broj: 920020
Glagoljica u komercijalnim videoigrama
Glagoljica u komercijalnim videoigrama // Bašćina, 18 (2017), 40-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 920020 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glagoljica u komercijalnim videoigrama
(Use of Glagolitic scripts in commercial video games)
Autori
Mihaljević, Josip ; Kuri, Borna
Izvornik
Bašćina (1330-366X) 18
(2017);
40-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
glagoljica ; video igre
(glagolitic scripts ; videogames)
Sažetak
Danas videoigre igra mnogo mladih iz različitih dijelova svijeta. Industrija videoigara znatno je napredovala, te je 2017. godine, prema podatcima sa stranice Newzoo, koja se bavi marketingom videoigara, vrijedna oko 100 milijardi dolara. U prošlome stoljeću stvaranje međunarodno poznatih videoigara bilo je gotovo nemoguće za većinu europskih zemalja. Većina se popularnih videoigara razvijala u Sjedinjenim Američkim Državama i Japanu. Ali više nije tako. I u slavenskim zemljama postoji više međunarodno cijenjenih tvrtka, poput hrvatskoga Croteama, poljskoga CD Project Reda i ukrajinskoga 4AGamesa, koje su proizvele neke igre koje su prema podatcima sa stranica VGChartza (vgchartz.com/) i Steam Spya (steamspy.com/) prodane u stotine tisuća, pa i više od milijun primjeraka. Ono što je zanimljivo, te čime se možemo i ponositi, jest da se glagoljica nalazi u nekima od poznatih videoigara. Možemo to vidjeti u dva serijala. Prvi je poljski serijal RPG igra TheWitcher rađen prema knjigama fantastike (fantasy) Andrzeja Sapkowskoga, a drugi je naša hrvatska igra Serious Sam 3.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Povijest