Pregled bibliografske jedinice broj: 919859
IMPROVING HOSPITALITY STUDENTS' LEARNING MOTIVATION AND PROFICIENCY BY CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED COURSES
IMPROVING HOSPITALITY STUDENTS' LEARNING MOTIVATION AND PROFICIENCY BY CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED COURSES // 2nd AHTMMC Conference Proceedings, Corfu, 2012
Lahti, 2012. str. 8-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 919859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IMPROVING HOSPITALITY STUDENTS' LEARNING MOTIVATION AND PROFICIENCY BY CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED COURSES
Autori
Miškulin, Dolores
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd AHTMMC Conference Proceedings, Corfu, 2012
/ - Lahti, 2012, 8-18
ISBN
978-960-287-139-3
Skup
2nd AHTMMC Conference
Mjesto i datum
Krf, Grčka, 31.05.2012. - 03.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
language, CLIL, learning, motivation
Sažetak
Članak predstavlja analizu doprinosa CLIL metode poučavanja jezika kod studenata Fakulteta za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija, te komparativnu analizu stavova studenata prema učenju engleskog jezika, za razliku od ostalih stranih jezika na Fakultetu.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Dolores Miškulin Čubrić
(autor)