Pregled bibliografske jedinice broj: 919642
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama // PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 85-90
CROSBI ID: 919642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad?
Formiranje dojmova o drugim osobama
(To believe, or not to believe to media, that is
question? Forming impressions about others)
Autori
Ljubotina, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način
Urednik/ci
Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž
Izdavač
FF Press
Grad
Zagreb
Godina
2017
Raspon stranica
85-90
ISBN
978-953-175-627-3
Ključne riječi
mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije
(media, Impression formation, manipulation mechanisms)
Sažetak
Tekst opisuje osnovne teorijske modele i mehanizme kojima se nastoji objasniti proces formiranja dojmova o drugim osobama, s osobitim naglaskom na informacije koje se objavljuju u medijima. Opisani su neki mehanizmi kojima se kod čitatelja/korisnika medijskih informacija može svjesno utjecati na formiranje dojma o pojedinoj osobi ili događaju. Naglašava se važnost medijske pismenosti, koja između ostalog, uključuje i sposobnost provjere točnosti i vjerodostojnosti informacija te kritički odnos prema izvorima informacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija