Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 919642

Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama


Ljubotina, Damir
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama // PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 85-90


CROSBI ID: 919642 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama
(To believe, or not to believe to media, that is question? Forming impressions about others)

Autori
Ljubotina, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način

Urednik/ci
Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž

Izdavač
FF Press

Grad
Zagreb

Godina
2017

Raspon stranica
85-90

ISBN
978-953-175-627-3

Ključne riječi
mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije
(media, Impression formation, manipulation mechanisms)

Sažetak
Tekst opisuje osnovne teorijske modele i mehanizme kojima se nastoji objasniti proces formiranja dojmova o drugim osobama, s osobitim naglaskom na informacije koje se objavljuju u medijima. Opisani su neki mehanizmi kojima se kod čitatelja/korisnika medijskih informacija može svjesno utjecati na formiranje dojma o pojedinoj osobi ili događaju. Naglašava se važnost medijske pismenosti, koja između ostalog, uključuje i sposobnost provjere točnosti i vjerodostojnosti informacija te kritički odnos prema izvorima informacija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Ljubotina (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ljubotina, Damir
Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama // PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način / Salkičević, Svjetlana ; Huić, Aleksandra ; Parmač Kovačić, Maja ; Rebernjak, Blaž (ur.).
Zagreb: FF Press, 2017. str. 85-90
Ljubotina, D. (2017) Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama. U: Salkičević, S., Huić, A., Parmač Kovačić, M. & Rebernjak, B. (ur.) PsihoFESTOlogija 2 - Psihologijska znanost na popularan način. Zagreb, FF Press, str. 85-90.
@inbook{inbook, author = {Ljubotina, Damir}, year = {2017}, pages = {85-90}, keywords = {mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije}, isbn = {978-953-175-627-3}, title = {Vjerovati medijima ili ne, pitanje je sad? Formiranje dojmova o drugim osobama}, keyword = {mediji, formiranje dojmova, mehanizmi manipulacije}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Ljubotina, Damir}, year = {2017}, pages = {85-90}, keywords = {media, Impression formation, manipulation mechanisms}, isbn = {978-953-175-627-3}, title = {To believe, or not to believe to media, that is question? Forming impressions about others}, keyword = {media, Impression formation, manipulation mechanisms}, publisher = {FF Press}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font