Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 918905

Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce


Nenadić, Andrija
Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce, 2010., doktorska disertacija, Pomorski fakultet u Splitu, Split


CROSBI ID: 918905 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce
(Simulation model of distance education for seafarers)

Autori
Nenadić, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Pomorski fakultet u Splitu

Mjesto
Split

Datum
19.07

Godina
2010

Stranica
233

Mentor
Boras, Damir

Ključne riječi
Informacijsko komunikacijske tehnologije, obrazovanje na daljinu, e-učenje, pomorci
(Information and communication technologies, distance education, e -learning, seame)

Sažetak
Uvodni dio rada disertacije pod naslovom ‘Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce’ definira problem, predmet i objekt istraživanja, postavlja se znanstvena hipoteza, određuju svrha i ciljevi istraživanja, navode najvažnije znanstvene metode te se obrazlaže struktura rada. Drugi dio, “Mogućnosti suvremenih ICT programa u obrazovnim sustavima”, obuhvaća šest poglavlja (1. Važnost obrazovanja na daljinu ; 2. Razvoj teorije i prakse obrazovanja na daljinu ; 3. Što je e-učenje? ; 4. Obrazovni resursi ; 5. Spremnost Hrvatske za e-učenje, 6. Pomorstvo i e-učenje) i prikazuje razvoj teorije i prakse kao i važnost obrazovanja na daljinu. Posebna pozornost posvećena je dosadašnjim teorijskim spoznajama i uočenim problemima (s posebnim osvrtom na polju pomorstva) u obrazovanju na daljinu i e-učenju. Na samom kraju ovoga dijela prikazuje se stanje obrazovnih resursa u Hrvatskoj sa posebnim osvrtom na pomorstvo i online nastavu. Treći dio, “Prijedlog financijskog plana i prikaz istraživanja za implementaciju nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća dva poglavlja s naslovima 7. Troškovi studiranja i 8. Istraživanje nastave podržane suvremenim tehnologijama na Pomorskom fakultetu u Splitu. U tom se kao studija slučaja, analizira prijedlog financijskog plana pri uvođenju novih tehnologija u obrazovni sustav Pomorskog fakulteta u Splitu, te u poglavlju "Troškovi studiranja" konstatira da je uz pitanje učinkovitosti pojedinih sustava obrazovanja na daljinu i njihove kvalitete, jedan od presudnih čimbenika pri odabiru najprikladnijeg sustava pitanje sredstava potrebnih za njihovo funkcioniranje. Četvrti dio, “Teorijska podloga obrazovanja i prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu”, obuhvaća tri poglavlja (9. Ciljevi učenja, 10. Prikaz modela u kontekstu online učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu i 11. Idejno rješenje e-učenja na Pomorskom fakultetu u Splitu) i posvećen je teorijskom modelu obrazovanja na Pomorskom fakultetu u Splitu u kontekstu online učenja. Uz prikaz ciljeva učenja dan je i predložak procesa poučavanja i učenja uz pojedine metode i stilove poučavanja i učenja. Posebna je pozornost posvećena odnosima između nastavnih strategija i metoda poučavanja kao i načelima procjene znanja, svrsi procjene, njezinim nedostacima i tehnologijama. U završnom se, petom dijelu ("Zaključak"), na temelju hipoteze postavljene u radu, zaključuje da Pomorski fakultet u Splitu može i treba primijeniti pogodnosti koje nude suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju i usavršavanju pomoraca i kandidata za pomorce. U šestom dijelu, s naslovom “Literatura", dan je opsežan prikaz upotrijebljene literature, a u sedmom dijelu "Prilozi" kao primjeri, prikazane su neke od potrebnih svjedodžbi koje pomorci trebaju tijekom svojega cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja, Pravilnik o zvanjima i svjedodžbama o osposobljenosti pomoraca koji je propisalo Ministarstvo mora, turizma prometa i razvitka RH, 2005. godine, te dodatno primjeri nekoliko web portala institucija koje se bave obrazovanjem i usavršavanjem pomoraca putem online nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pomorski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Andrija Nenadić (autor)

Avatar Url Damir Boras (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nenadić, Andrija
Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce, 2010., doktorska disertacija, Pomorski fakultet u Splitu, Split
Nenadić, A. (2010) 'Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce', doktorska disertacija, Pomorski fakultet u Splitu, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nenadi\'{c}, Andrija}, year = {2010}, pages = {233}, keywords = {Informacijsko komunikacijske tehnologije, obrazovanje na daljinu, e-u\v{c}enje, pomorci}, title = {Simulacijski model obrazovanja na daljinu za pomorce}, keyword = {Informacijsko komunikacijske tehnologije, obrazovanje na daljinu, e-u\v{c}enje, pomorci}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nenadi\'{c}, Andrija}, year = {2010}, pages = {233}, keywords = {Information and communication technologies, distance education, e -learning, seame}, title = {Simulation model of distance education for seafarers}, keyword = {Information and communication technologies, distance education, e -learning, seame}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font