Pregled bibliografske jedinice broj: 918854
Isplovljavanje Pomorskog fakulteta u Splitu u more e-learninga
Isplovljavanje Pomorskog fakulteta u Splitu u more e-learninga // 3. međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti : zbornik radova = 3rd International Marine Science Conference (IMSC 2011) : Book of Proceedings / Rosanda Mulić, Gržetić, Zvbonko ; Jelić-Mrčelić, Gorana (ur.).
Split, Hrvatska: Hrvatski hidrografski institut (HHI), 2011. str. 273-284 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 918854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Isplovljavanje Pomorskog fakulteta u Splitu u more e-learninga
('Departure' the Faculty of Maritime Studies in Split to the 'sea of e-learning')
Autori
Nenadić, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti : zbornik radova = 3rd International Marine Science Conference (IMSC 2011) : Book of Proceedings
/ Rosanda Mulić, Gržetić, Zvbonko ; Jelić-Mrčelić, Gorana - : Hrvatski hidrografski institut (HHI), 2011, 273-284
Skup
Međunarodna konferencija o pomorskoj znanosti (3 ; Split)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
E-učenje ; Informacijsko komunikacijske tehnologije ; more ; navigacija ; Pomorski fakultet
(E-learning ; Information Communication Technology ; Sea ; Navigation ; Maritime Faculty)
Sažetak
S obzirom na mogućnosti visokoškolskih pomorskih institucija s jedne strane i potreba pomoraca i kandidata za pomorce s druge strane (diljem svjetskih oceana plovi cc 26 000 hrvatskih pomoraca) više je nego očita moguća uloga uvođenja e-learninga u proces obrazovanja i usavršavanja pomoraca. U ovom radu daje se znanstveni doprinos uvođenju novog obrazovnog sustava na Pomorskom fakultetu u Splitu na način da su uz točno određene ciljeve i metode kao i moguće zapreke te njihovo prevazilaženje može pristupiti novom suvremenom načinu obrazovanju pomoraca. Daljnji doprinos se očituje u efikasnoti i fleksibilnosti izvođenja nastave, smanjemu troškova te uz primjenu metode SECTIONS uz kombinirani klasični i suvremeni način održavanja nastave postići izvanredne rezultate u obrazovanju i usavršavanju pomoraca i kandidata za pomorce.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti