Pregled bibliografske jedinice broj: 918846
Rasprave o STEM obrazovanju
Rasprave o STEM obrazovanju // Matematika i škola, 90 (2016), 206-211 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 918846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rasprave o STEM obrazovanju
(Discussions on STEM education)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka ; Burušić, Josip
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 90
(2016);
206-211
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
STEM obrazovanje ; nastava matematike ; STEM aktivnosti
(STEM education ; mathematics education ; STEM activities)
Sažetak
U suvremenom društvu od izuzetnog značaja su pitanja vezana uz interes mladih ljudi prema tehnološki sofisticiranim i inovativnim zanimanjima važnima za društveni razvoj. To svakako obuhvaća interes mladih za područje prirodnih znanosti, matematike, tehnologije i inženjerstva, ili kraće STEM područja. Na ovu problematiku naslanja se i pitanje kako kvalitetno povezati ove srodne predmete u nastavi. Stoga u ovom tekstu donosimo sadržaje nedavnih diskusija i promišljanja o tome kako implementirati STEM obrazovanje u školskom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2014-09-9250 - profesionalne aspiracije prema STEM zanimanjima tijekom snovne škole: longitudinalno istraživanje odnosa postignuća, vjerovanja o vlastitim kompetencijama i intersa za zanimanjima (JOBSTEM) (Burušić, Josip, HRZZ - 2014-09) ( CroRIS)
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb