Pregled bibliografske jedinice broj: 918844
Uvođenje statistike u početno učenje matematike
Uvođenje statistike u početno učenje matematike // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 27 (2016), 122-123(148-149); 26-29 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 918844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje statistike u početno učenje matematike
(Introducing statistics concepts in elementary mathematics education)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 27
(2016), 122-123(148-149);
26-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava statistike ; primarno obrazovanje ; predmatematičke vještine ; prikaz podataka
(statistics education ; primary education ; pre mathematical skills ; data)
Sažetak
Rad obihvaća uvod u nove pristupe nastavi statistike u početnom učenju matematike. Počevši od predmatematičkih vještina potrebnih za usvajanje koncepata iz statistike i vjerojatnosti, u tekstu su opisane brojne aktivnosti i ideje iz statistike kao pomoć nastavnicima razredne nastave i predškolskih ustanova u uvođenju ovog novog područja matematike u radu s učenicima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija