Pregled bibliografske jedinice broj: 918837
Matematičke aktivnosti u nastavi geometrije kroz obrazovnu vertikalu
Matematičke aktivnosti u nastavi geometrije kroz obrazovnu vertikalu // 3. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2016, Zbornik izbranih prispevkov, Brdo pri Kranju, 16. in 17. november 2016 / Suban, Mojca ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sirnik, Mateja (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2017. str. 33-37 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 918837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičke aktivnosti u nastavi geometrije kroz obrazovnu vertikalu
(Mathematical activities in geometry education)
Autori
Glasnović Gracin, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
3. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2016, Zbornik izbranih prispevkov, Brdo pri Kranju, 16. in 17. november 2016
/ Suban, Mojca ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sirnik, Mateja - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2017, 33-37
ISBN
978-961-03-0369-5
Skup
3. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2016
Mjesto i datum
Brdo kod Kranja, Slovenija, 16.11.2016. - 17.11.2016
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava geometrije, matematičke aktivnosti, analiza
(geometry education, mathematical activities, analysis)
Sažetak
Geometrija je oduvijek bila važan dio svih stupnjeva matematčkog obrazovanja. Zadaci koji se koriste u nastavi geometrije učenicima stvaraju sliku što geometrija jest i čime se bavi. U zadacima se mogu tražiti aktvnosti prikazivanja, računanja, interpretacije i argumentacije. Istraživanje predstavljeno u ovom radu obuhvaća identifikaciju koje od tih aktivnosti se od učenika traže u nastavi geometrije 6., 7. i 8. razreda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da u geometriji prevladavaju aktivnosti računanja, dok su zahtjevi za argumentacijom minimalno zastupljeni. Ovaj nalaz sugerira da nastava geometrije u većoj mjeri stavlja naglasak na baratanje brojevima i izrazma u odnosu na shvaćanje geometrijskih koncepata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija