Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 918804

Motivacija i recepcija u nastavi književnosti


Šušić, Mirela
Motivacija i recepcija u nastavi književnosti // Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
Split, Hrvatska, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 918804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Motivacija i recepcija u nastavi književnosti
(Motivation and reception in teaching literature)

Autori
Šušić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 26.09.2017. - 27.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
motivacija, recepcija, učenik, nastava, književnost
(motivation, reception, pupil, teaching, literature)

Sažetak
Suvremena je metodika književnosti u nastavu književnosti integrirala spoznaje teorije recepcije odnosno učenik je postao estetski subjekt, a zakonitosti estetske recepcije književnog djela u nastavi književnosti „prerađene“ su u školsku recepciju koju primarno karakterizira emocionalni, misaoni i fantazijski susret učenika i književnog djela. Međutim u vremenu otpora prema knjizi koja je među mladom populacijom gotovo postala arhaičan objekt, motivacija zadobiva posebni značaj upravo kako bi se taj „susret učenika i književnog djela“ uopće dogodio. Naime, motivacija za čitanje književnog djela sastavni je dio motivacije u širem smislu poznate u metodici književnosti kao doživljajno-spoznajna motivacija koja predstavlja jednu od nastavnih etapa sata školske interpretacije u nastavi književnosti i kojom obično i započinje taj sat, a čija je svrha buđenje, poticanje i razvijanje učeničkog interesa za čitanje književnog djela kao i za aktivno sudjelovanje na nastavnom satu književnosti. Međutim, motivacija svoju svrhu uozbiljuje tek školskom recepcijom književnog djela koja vodi k estetskoj spoznaji te izgradnji čitateljske i književne osobnosti učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Mirela Šušić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šušić, Mirela
Motivacija i recepcija u nastavi književnosti // Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige
Split, Hrvatska, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni)
Šušić, M. (2017) Motivacija i recepcija u nastavi književnosti. U: Treći međunarodni znanstveni skup Knjiga i društvo: socijalna, filološka i intelektualna povijest i sadašnjost knjige.
@article{article, author = {\v{S}u\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2017}, keywords = {motivacija, recepcija, u\v{c}enik, nastava, knji\v{z}evnost}, title = {Motivacija i recepcija u nastavi knji\v{z}evnosti}, keyword = {motivacija, recepcija, u\v{c}enik, nastava, knji\v{z}evnost}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}u\v{s}i\'{c}, Mirela}, year = {2017}, keywords = {motivation, reception, pupil, teaching, literature}, title = {Motivation and reception in teaching literature}, keyword = {motivation, reception, pupil, teaching, literature}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font